Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Morgonsession GBG imorgon Torsdag??

  • Morgonsession GBG imorgon Torsdag??

    Publicerad av betbangan på 6 augusti, 2008 vid 12:23

    Nån som är sugen på Rågelund eller Askimsviken imorgonbitti(Torsdag)? Tänkte innan jobbet, så jag vill va på vattnet senast kl 6:smile:

    Ser ju inte ut att blåsa på ett tag så…kom igen NU!!

    virena svarade 15 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • rydstrom

    Medlem
    6 augusti, 2008 vid 12:33

    Jag funderar på det…
    känns lite jobbigt att gå upp kl 5 på en ledig dag dock.. men egentligen skulle jag ju ändå upp vid 6 så det är ju inte nån pina..
    // Petter

  • virena

    Medlem
    6 augusti, 2008 vid 13:27

    @betbangan 487807 wrote:

    Nån som är sugen på Rågelund eller Askimsviken imorgonbitti(Torsdag)? Tänkte innan jobbet, så jag vill va på vattnet senast kl 6:smile:

    Ser ju inte ut att blåsa på ett tag så…kom igen NU!!

    ring mig sen honey, jag vill leka, har aldirg kitat i askim:laugh:

  • henkeman70

    Medlem
    7 augusti, 2008 vid 08:04

    Blev det ngt surf i morse eller?

  • proddan

    Medlem
    7 augusti, 2008 vid 11:26
    henkeman70;487996 wrote:
    Blev det ngt surf i morse eller?

    Det var episkt idag 🙂 rak SV runt 8 ms

  • emill

    Medlem
    7 augusti, 2008 vid 13:10

    Blev en sväng för mig med i askim runt 10-11… hehe var kul att höra lite göteborgska i vattnet som omväxling och ni som var där lär väl blivit lite konfunderade över hur i helvete han där låter med tanke på min skånska 🙂

    får säga att askim var ett trevligt ställe som lite omväxling från malmötrakterna… fast det såg lite läskigt ut med brännmaneter lite här och där i och med att jag körde med korta armar och ben.

    Askim nästa på SV!!! =)

  • betbangan

    Medlem
    7 augusti, 2008 vid 18:22

    Jag och Virena var på vattnet i Askim vid 6. Det var helt ok. Riktigt platt och ensamma på vattnet…det är Passion!!

  • virena

    Medlem
    7 augusti, 2008 vid 19:41

    @betbangan 488177 wrote:

    Jag och Virena var på vattnet i Askim vid 6. Det var helt ok. Riktigt platt och ensamma på vattnet…det är Passion!!

    Inget feting tryck direkt, men litta schysst var det allt emellanåt. Ja passion! Kan de va annat när man får ha en hel vik me plattvatten att dela på. Mer sånt och nästa gång beställer vi lite mer vind oxå.

    ps. tack för att du delar med dig med strömmen:wink:

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Morgonsession GBG imorgon Torsdag??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.