Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som har bilder från Lejet i helgen?

  • ola_p

    Medlem
    8 oktober, 2006 vid 15:17

    Jag plåtade lite med Jonatans kamera, kan ha blivit en eller två bilder som blev någotsånär, får se om han lägger upp nått.

    CC plåtade också lite tror jag.

  • andreas-f

    Medlem
    8 oktober, 2006 vid 16:27

    Jag hann också med att ta ett fåtal bilder. Peder på denna.

  • andreas-f

    Medlem
    8 oktober, 2006 vid 16:40

    En från idag också…

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    8 oktober, 2006 vid 16:45

    fint, har du fler bilder också?? /C

  • andreas-f

    Medlem
    8 oktober, 2006 vid 16:53

    Tyvärr blev det inte så värst mycket mer kul av det jag fotade. Brorsan tog några bilder på mig som säkert kommer upp också.

    Lägger upp bilden innan den föregående också iaf. Tror det var tänkt att bli en framåtloop men han ångrade sig av någon anledning.

  • jonatan

    Medlem
    8 oktober, 2006 vid 17:52

    okej… bifogade filer fick visst inte vara så stora, men det finns lite bilder i mitt galleri. http://www.surfzone.se/pp/showphoto.php?photo=3157&size=big&cat=500

    edit: den blev visst lite nerskalad också, men ni ser nog ändå..

  • c_c

    Medlem
    8 oktober, 2006 vid 19:50
    Ola_P wrote:
    Jag plåtade lite med Jonatans kamera, kan ha blivit en eller två bilder som blev någotsånär, får se om han lägger upp nått.

    CC plåtade också lite tror jag.

    Fotade lite i lördags med min kamera och senare även med Ola H:s kamera. Har dessvärre inte hunnit kolla på bilderna ännu…och i början av veckan är man givetvis bortrest i jobbet…så det blir till att vänta. Men det var en del folk som fotade lör-sön…

  • ola-h

    Medlem
    8 oktober, 2006 vid 21:18

    Nedan är en av de bilder CC tog med min kamera. Några fler finns på http://www.olah.se/Windsurfing/Lejet_061007/index.html

  • basse

    Medlem
    9 oktober, 2006 vid 05:55

    Åååhh… måste vara för ful för att vara med på bild. Det är aldrig någon som tar på mig. Skall hyra egen fotograf nästa gång det går av!

  • Oregistrerad

    Gäst
    9 oktober, 2006 vid 08:02

    Basse (och alla andra soul-surfers),
    Sitter på jobbet och borde jobba men kan inte låta bli att kolla runt hur vi hade det i helgen. Ser ut att ha varit fint överallt. Fler än jag fick med all säkerhet uppleva lite vindsurfingmagi. Vill dock trösta Basse (och alla andra som inte fastnade på bild) med att det är på vattnet det räknas. Man har lika kul på vattnet oavsett om man kommer på bild på konfen.

    Före allt det här med internet, konf. och grejor fanns det en rätt förankrad värdering kring det där med att surfa och vindsurfa för sin egen skull (typ “soul-surfer”) eller surfa och vindsurfa för att visa upp sig (typ show-off-surfer). Jag stoltserade länge med att vara den förstnämnda typen, att aldrig lägga ut bilder på mig själv osv. Men vi har väl alla lite “show-off” inom oss, och det är ju skitkul att både se sig själv och hur andra har haft det på olika spots.

    Känns som den där värderingen med att inte vara kamerakåt har försvunnit, eller åtminstone urvattnats rejält. Idag vill varenda barnrumpa bli “TV-kändis” och varenda vågseglare komma på bild på konfen. Jag själv har givit upp mina soul-surfer ideal och la till exempel ut två bilder på mig själv häromdagen (som om det skulle vara första gången).

    Hur som helst tycker jag Basse är urcool, just därför du inte fastnar på bild, och jag tror INTE det beror på att du är ful utan på att du seglar där det är bäst och roligast just för dig just då, istället för att rippa så nära fotograferna som möjligt.

    Till er alla där ute: Skitkul med alla bilder, men glöm för den skull inte varför ni gör vad ni gör där ute!

    /Jesper B

  • Oregistrerad

    Gäst
    9 oktober, 2006 vid 08:09

    Basse!

    Jag och LIsa-Srina har en kamera! När vi kör på samma ställe nästa gång fotar vi lite….

    Mattias

  • adde

    Medlem
    9 oktober, 2006 vid 08:14

    Se det såhär, finns det inte på kort så kan ingen bevisa att det inte var jag som ställde en massa bakåtar i lördags 😀

  • c_c

    Medlem
    9 oktober, 2006 vid 08:21
    Basse wrote:
    Åååhh… måste vara för ful för att vara med på bild. Det är aldrig någon som tar på mig. Skall hyra egen fotograf nästa gång det går av!

    Lugn nu Basse! Om jag inte minns fel så fick jag med två av dina bakåtloopar och lite annat smått & gott i lördags…men med hänvisning till mitt tidigare inlägg så få du vänta lite på bilderna.

    PS. Vem har fotat din avatar? 😉 DS.

  • andreas-f

    Medlem
    9 oktober, 2006 vid 08:35

    Är man ute på vattnet och är medveten om att någon pekar en kamera mot en så kanske man laddar på lite extra. Se där en fördel med att bli fotad. Eller det kanske mest gäller för mig själv, jag är så jäkla feg annars… Men givetvis surfar man för sin egen skull, samtidigt som det är svårt att förneka att det är skoj att ha bilder.

    Och Basse, du ska inte vara lessen, du är jättecool och inte alls så ful. Lovar att fota dig nästa gång det blir åka av.

  • styret

    Medlem
    9 oktober, 2006 vid 08:45

    den här finns ju alltid basse.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som har bilder från Lejet i helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.