Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon till Klagshamn??

  • Någon till Klagshamn??

    Publicerad av niklas_s på 20 april, 2008 vid 20:20

    Någon från gbg med omnejd som ska ner till klagshamn nu måndag tisdag? Ser ut att kunna bli kanon! Hör av dig till 0704882665!!!

    //
    Niklas Stråhlén
    S-4444

    dubsmith svarade 16 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 25 Svar
  • 25 Svar
  • tobhed

    Medlem
    20 april, 2008 vid 21:39

    Niklas, blir säkert bra men tänk på att inga stenar är markerade – ta’t lugnt…

  • lillhagen

    Medlem
    21 april, 2008 vid 07:19

    Jag åker gärna ner imorgon tisdag, prognosen ser bra ut då. Hur lång tid tar det från GBG att åka ner? Jag har bil så jag kan köra men måste boka av några möten alternativ förbereda sjukdom…

    Henrik, 0708-674670

  • kapten-k

    Medlem
    21 april, 2008 vid 14:09

    Skall nån ner från göteborg så kan ni väl plocka upp ett segel till mig, Ligger hos surfan

    Glenn
    0705-979878

  • tobhed

    Medlem
    22 april, 2008 vid 08:19

    Blåser 12m/sek rakt ostligt just nu – någon som ska ut?

  • jonteasu

    Medlem
    22 april, 2008 vid 08:23

    Jag och mattias kommer vid 1-2 tiden.

  • oloand

    Medlem
    22 april, 2008 vid 08:24

    Jag är kommer runt kl 14. Kan inte tidigare… Hoppas att vinden inte lägger sig!

  • 0gge

    Medlem
    22 april, 2008 vid 08:58

    Funderar på att sticka ut vid 14-tiden. Någon som vet om bojarna är ute än?

    -O

  • tobhed

    Medlem
    22 april, 2008 vid 09:10

    var där igår, inga markeringar så ta det lugnt. Vattnet är dock väldigt klart om det kan vara till någon hjälp…

  • kapten-k

    Medlem
    22 april, 2008 vid 09:20

    Jag sticker nog ut och provar foten i klagis en sväng i kväll

  • klint

    Medlem
    22 april, 2008 vid 11:36

    @Niklas_S 459632 wrote:

    Någon från gbg med omnejd som ska ner till klagshamn nu måndag tisdag? Ser ut att kunna bli kanon! Hör av dig till 0704882665!!!

    //
    Niklas Stråhlén
    S-4444

    Är du medlem i klubben? Annars är du inte välkommen att komma och surfa i Klagshamn. Det är iallafall vad jag fick höra av styrelsen de tre gånger jag surfade i Klagshamn förra året.

  • Oregistrerad

    Gäst
    22 april, 2008 vid 13:54

    @Klint 460070 wrote:

    Är du medlem i klubben? Annars är du inte välkommen att komma och surfa i Klagshamn. Det är iallafall vad jag fick höra av styrelsen de tre gånger jag surfade i Klagshamn förra året.

    man kan parkera utanför om man vill, där är det ju inte klubb område

  • tobhed

    Medlem
    22 april, 2008 vid 14:26

    Jag sitter i styrelsen, du är välkommen! Kom dock ihåg att det är en ideell klubb och vi betalar allt själv så seglar du där ofta så får du gärna bli medlem – ju fler desto större talan har inför kommunen (som vi hyr marken av) etc.

  • klint

    Medlem
    22 april, 2008 vid 14:51

    Jag räknar med att surfa betydligt mer i Klagshamn under 2008 och kommer därför gladeligen gå med i klubben. Håller helt med om och har förståelse för att klubbens fortlevnad är beroende av enskilda medlemmars bidrag. Däremot blev jag lite förvånad att jag inte fick gästspela förra året. Personligen hade jag tyckt det var trevligt med mycket folk från när och fjärran på bra dagar.

    / Andy

  • niklas_s

    Medlem
    22 april, 2008 vid 21:11

    Tackar klagshamn och klubben ännu en gång för en kanondag, och inte mindre än nio blåsor i händerna… Alltid kul att träffa Janne med frugan, keep it up!!

    //
    Niklas Stråhlén
    S-4444

  • lillhagen

    Medlem
    22 april, 2008 vid 22:13

    Håller med föregående talare… Grym dag och trevligt bemötande!

    //Henrik

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon till Klagshamn??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.