Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Några få bilder från SAW Läjet 18/6

  • trumpeten

    Medlem
    19 juni, 2009 vid 06:04

    Wow vad nice gjort, synd att inte de andra bilderna blev bra jag hade gärna sett mer.
    Vem är galningen som gör fet megaloop i bindningar?

  • wakenils

    Medlem
    19 juni, 2009 vid 06:59

    vem kan det vara…. hehe =)
    kändes som den var fetare men jaja, kul att få en megaloop på bild!
    GOTT ROBBAN fett med pepp som man vågar göra nåt galet

  • sourra

    Medlem
    19 juni, 2009 vid 07:51

    Det är bra Nils, fortsätt loopa i boots så kan vi snart sitta och jämföra kryckor!

  • above_the_law

    Medlem
    19 juni, 2009 vid 08:54

    Najs Robban:-)!
    Dom bilderna var ju inte alls så dåliga som du beskrev det!
    Gillar ffa Nils megaloop och min Aerial nr 2 med tailgrab (för att hålla kvar brädan).

    Kändes som om det mesta var emot oss ett tag (utom solen) när vinden och vågorna avtog, vred och vände. Byigt som faen, körde allt från Hadlow 9:a till Neutron 5:an och då skulle jag ha behövt en 12 emellanåt, ha ha.

    Måste ge dig en STOOOOOR ELOGE som låg/stog där ute i flera timmar (bl a pga omriggning mm) i vitvatten och med risk för “mittbena”, samt släng av ryggskott!!!
    När det blir vågsurf nästa gång så får du skicka ut mig och visa hur kameran funkar, så kan jag plåta dig lite.

    Ha nu en riktigt go midsommar och krya på ryggen:-)!
    Ps. Hur är skärpan på min aerial nr 2? Kan var läge att köpa den av dig. DS

  • robrox

    Medlem
    19 juni, 2009 vid 09:00

    Tackar tackar alla. Kan väl bara säga att Nils du e fan GALEN 😉 och alla andra kitare med för den delen 😉

    Tackar tackar Nicco men den bilden är du värd då har ju redan köpt en del av mig jag fixar den och skickar den till dig.

    Det e grymt kul att vara i vattnet med er trots att det ibland e lite läskigt med mycket folk och stora vågor.

    Angående ryggen tänkte jag att det kankse gör gött för ryggen att jobba lite………… ACK så fel jag hade 🙂 men e ni nöjda var det värt det 😉

    TREVLIG MIDSOMMAR ALLA så ses vi snart igen.

  • litease

    Medlem
    19 juni, 2009 vid 10:38

    Snygg megaloop Nils!

  • wakenils

    Medlem
    21 juni, 2009 vid 21:21

    känner mig betydligt tryggare med boots på! och tycker nog megaloopslandningara var mjukare än vad en pop från en go vågkicker blir
    nicco du har några nice bilder där, speciellt cutbacken på avstånd!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Några få bilder från SAW Läjet 18/6

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.