Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Charger-film

  • neven

    Medlem
    3 november, 2009 vid 20:40

    Coolt. Också en Leboe-film

  • sourra

    Medlem
    3 november, 2009 vid 21:27

    Jajjemen, det är sån man blir när man har sabbade korsband. Varför spyr inte ni svenska ACL-pojkar ur er film på löpande band?

  • neven

    Medlem
    3 november, 2009 vid 21:58

    Ge mig en helikopter och en Red One så ska jag filma

  • skotten

    Medlem
    4 november, 2009 vid 07:55

    want new kites!!!! suuuuuuuugen!

  • kvabbso

    Medlem
    4 november, 2009 vid 09:17

    Vore ju roligt om dom satte tricken nån gång

  • sourra

    Medlem
    4 november, 2009 vid 10:52

    Men farfar, du vet väl att det är viktigare att ladda än att landa

  • hattfan

    Medlem
    4 november, 2009 vid 13:51

    Vad inriktar sig den kiten mot för folk? Hur är den i jämförelse med de andra?

  • falle

    Medlem
    4 november, 2009 vid 17:03
    hattfan;586750 wrote:
    Vad inriktar sig den kiten mot för folk? Hur är den i jämförelse med de andra?

    Hej Ola, Charger riktar sig till alla som gillar Delta-konceptet!
    Passar både nybörjare och erfarna. Jag har en Charger 9a hemma nu som väntar på att testas… pissvind SO och svinkallt bara…
    Vilka andra syftar du på? Andra Deltakites eller de andra Naishkites?

    http://www.fahlensurf.se/v4/product_info.php?products_id=2644

    Jag känner (som strapless vågkitare) att detta är vad jag väntat på! Som sagt behöver testa den själv först… återkommer med ärlig recension.

    Falle
    http://www.fahlensurf.se

  • sourra

    Medlem
    4 november, 2009 vid 17:58

    Efter vad jag förstått tar Chargern Cultens plats som easy rider nu när Culten går lite mer åt prestandahållet. Dessutom ska relaunchen vara extremt enkel, även i de mest fesna vindar.

  • emil-2

    Medlem
    4 november, 2009 vid 21:20

    Men asså, är det inte lite löjligt att ALLA kitemärken säger att deras kitar blir lättare att vattenstarta år efter år. Seriöst, dom borde fan fokusera på nått annat. Blåser det så lite att man inte får upp skiten ska man göra något annat! Min åsikt iaf.

  • sourra

    Medlem
    4 november, 2009 vid 22:05

    Men asså, det gör skillnad t.ex. då man ger kurser och bodydraggar i klen vind. Men jag håller med om att det brukar vara samma visa. Mer depower, bättre range, lättare relaunch osv. I år tycker jag tillverkarna har börjat slänga sig med lite nya grejer. Wakestyle är ett populärt ord i år.

  • emil-2

    Medlem
    4 november, 2009 vid 22:18

    Ha ha, ja det e helt sjukt 😉

  • haze

    Medlem
    5 november, 2009 vid 11:30

    Deltaformen gör i och för sig att kiten startar lättare så i detta fallet så stämmer det väl. I alla de fall jag har testat delta kites så har de varit sjukt lätta att starta.

  • skotten

    Medlem
    5 november, 2009 vid 14:33

    at least you could actually see how the kite flies in this clip as opposed to some jumped up flatwater slider bitch getting all the attention. Looks awesome… well lets face it.. it probably is too.

  • neven

    Medlem
    5 november, 2009 vid 14:39
    skotten;586963 wrote:
    at least you could actually see how the kite flies in this clip as opposed to some jumped up flatwater slider bitch getting all the attention. Looks awesome… well lets face it.. it probably is too.

    eeeh jo. Visst är det trevligt att se kiten lite också men hur mycket tycker du man kan tolka av hur en kite kommer att bete sig från en film?? eller? Det är fortfarande bara en film…

    Dock är det en snygg film. Leboe har fattat hur det ska se ut.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Charger-film

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.