Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nån runt gbg som ska ut imorn?

  • nån runt gbg som ska ut imorn?

    Publicerad av dane-insane på 31 oktober, 2009 vid 14:59

    Nån som ska med imorn? Tänkte väl åka ner till torkelstorp å kolla hur d går å köra i sydost där, eller om nån vet nåt annat bra ställe.
    Har plats för en i bilen (liten aygo). Tänkte dra från gbg mellan 10 – 11 nån gång.

    / Daniel , 0706-067184

    smaskens svarade 14 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • kalle57

    Medlem
    31 oktober, 2009 vid 18:01

    Jag o en polare drar nog oxå ner i morgon på förmiddagen till Torkelstorp. Vi tar nog egen bil men det är ju alltid kul om det är några på plats. Får se på prognosen i morgon bitti hur det ser ut.

  • djevulen

    Medlem
    31 oktober, 2009 vid 20:33

    jag drar nog åxå ut imorgon,,om det blir för mycket ost för torkel drar jag till jungfruviken på hönö

  • kalle57

    Medlem
    31 oktober, 2009 vid 21:13
    djevulen;586140 wrote:
    jag drar nog åxå ut imorgon,,om det blir för mycket ost för torkel drar jag till jungfruviken på hönö

    Är det lätt att launcha i Jungfruviken? På vilka vindar annat än ostliga funkar det? Siktar nog på Torkel men det är ju bra att ha ett alternativ.

  • djevulen

    Medlem
    31 oktober, 2009 vid 21:37

    det funkar från syd till rak ost men vid rak ost blir det rätt byigt,,,det e en hyffsat stor gräsmatta å rigga på,brukar starta med hundkrok där själv så det e inga problem,,torkel blir kass när det vrider förmycket mot ost

  • djevulen

    Medlem
    31 oktober, 2009 vid 21:38

    har du värmt upp dig efter ditt ofrivilliga dopp i lilleby?

  • hektor

    Medlem
    1 november, 2009 vid 00:55

    jag är med rin gs om en guuuuuuuuuuuuuud 0703706400

  • above_the_law

    Medlem
    1 november, 2009 vid 07:44

    Nu kom vinden:-)
    Tror inte på Torkel idag…
    Drar till Olofsbo eller Ringse G om en liten stund. Någon som ska dit?
    Jag måste tyvärr vara hemma i Billdal redan till kl 15 tyvärr, så samåkning där jag måste in till Götet först är inte riktigt aktuellt idag (Rob, Freddan, Matte och Bengan m fl).

  • smaskens

    Medlem
    1 november, 2009 vid 08:11

    Hepp, jag är sugen men har tyvärr begränsat med tid. SO, Jag har lust att testa jungfruviken på Hönö. Djevulen när drar du ut? Skicka mig en SMS på 076-1497610 om du vill ha sällskap.

    Erik

  • kalle57

    Medlem
    1 november, 2009 vid 08:28
    djevulen;586148 wrote:
    har du värmt upp dig efter ditt ofrivilliga dopp i lilleby?

    Lilleby är skit!

  • tote

    Medlem
    1 november, 2009 vid 08:32
    above_the_law;586175 wrote:
    Nu kom vinden:-)
    Tror inte på Torkel idag…
    Drar till Olofsbo eller Ringse G om en liten stund. Någon som ska dit?
    Jag måste tyvärr vara hemma i Billdal redan till kl 15 tyvärr, så samåkning där jag måste in till Götet först är inte riktigt aktuellt idag (Rob, Freddan, Matte och Bengan m fl).

    Jag och johan drar till Olof. Hoppas Robban etc också drar dit, de ska ut iaf!
    Vi ses!

  • kalle57

    Medlem
    1 november, 2009 vid 08:36

    Testar nog Torkel o drar dit om ngn timme tror jag. Får spara Hönö o annat till senare.

    Häpp!

  • wakenils

    Medlem
    1 november, 2009 vid 08:47

    jag tänkte börja [ame=http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=70086]här[/ame] och sen förnedras lite i torkel om det är för byigt

  • dane-insane

    Medlem
    1 november, 2009 vid 08:57

    Ja rör mig ner mot torkel om en stund.

  • djevulen

    Medlem
    1 november, 2009 vid 09:06

    okej okej,,får väl åxå dra mig till torkel,kommer vid 11 tiden eller nåt,,e det inte bra då så tar jag mig längre söderut till olofsbo,,
    har precis fått in ett par demokites som jag tar med mig,,tyvär inte någon fuel än
    see ya

  • djevulen

    Medlem
    1 november, 2009 vid 16:06

    erik,,här e länken
    http://www.fullcas.com/SURFBOARDS1.html
    jag ska ha s-seb plankan med dubbla stringers å med extra glas

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nån runt gbg som ska ut imorn?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.