Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing nån som är intreserad att sponsra mig ??? *DELETED*

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 juli, 2002 vid 15:17

    Läget misstänks vara följande:
    lill-ponken har en farsa med fet pluska som handlat så flitigt åt sonen att han numera har fått reducerade priser i diverse butiker. Huruvida detta kallas för spons eller icke låter jag vara osagt.
    /Sherlok

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 juli, 2002 vid 15:22

    Hmmm han verkar vara lite för skrytsam för att vara en riktig surfare. Jag ser honom mer som en pojke vars far har en stor plånbok… /Jox

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 juli, 2002 vid 16:03

    vilken jävla pajjas du e !!
    jag kan sponsra dig med en käftsmäll

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 juli, 2002 vid 16:56

    du verka ju helt väck!.. va hålle du på me???

  • klepper

    Medlem
    22 juli, 2002 vid 07:55

    Frågan är vad det är med dig? Klart killen gör rätt som söker spons. Kontakta mig så kan vi ordna något åt dig med samma tema som du föreslår. Förstår inte vad du är för en stor jälva fegis som anonymt hoppar på någon som söker en möjlighet att ägna sig åt windsurf. Så jävla kass! Hoppas SWE junior får napp här på konfen bara för de janteidioter som han tvingas utstå.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 juli, 2002 vid 10:20

    Sjäv är jag lite sponsrad av bromma, men inte visste jag att du é med i teamet? Hur kommer det sig att du har gamla risiga prylar som inte kommer från sidsport?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 juli, 2002 vid 18:37

    alltså inte sponsrad men jag får special priser för att jag känner typ alla där !

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing nån som är intreserad att sponsra mig ??? *DELETED*

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.