Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nanny idag i Varberg/Läjet, alt turas om att kita om du själv är mamma-/pappaledig???

  • Nanny idag i Varberg/Läjet, alt turas om att kita om du själv är mamma-/pappaledig???

    Publicerad av above_the_law på 27 augusti, 2008 vid 07:56

    Tja,
    är det inga nyblivna pappor/mammor som vill ut och kita idag (gärna Läjet eller i Gbg)?
    I så fall kan vi ju turas om att passa knoddarna och köra varannan timme eller liknande.
    Alt 2 är ju om du vill tjäna 100 sek/h genom att se efter min Flippen 1 år och en månad?
    Vad sägs?
    Nic, Pierre mfl…..??!!!
    jag finns på 0706695030

    fesen svarade 15 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • tote

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 15:00

    @above_the_law 494263 wrote:

    Tja,
    är det inga nyblivna pappor/mammor som vill ut och kita idag (gärna Läjet eller i Gbg)?
    I så fall kan vi ju turas om att passa knoddarna och köra varannan timme eller liknande.
    Alt 2 är ju om du vill tjäna 100 sek/h genom att se efter min Flippen 1 år och en månad?
    Vad sägs?
    Nic, Pierre mfl…..??!!!
    jag finns på 0706695030

    Hehehe, faan va desperat du är! 😀

  • _sofia_

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 15:17

    Om jag hade vetat de tidigare hade jag kunnat ställa upp, kan ju int köra pga två ledband i foten. Men på egen risk har aldrig passat kids förut 😛

  • surfbasse

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 15:32

    @above_the_law 494263 wrote:

    Tja,
    är det inga nyblivna pappor/mammor som vill ut och kita idag (gärna Läjet eller i Gbg)?
    I så fall kan vi ju turas om att passa knoddarna och köra varannan timme eller liknande.
    Alt 2 är ju om du vill tjäna 100 sek/h genom att se efter min Flippen 1 år och en månad?
    Vad sägs?
    Nic, Pierre mfl…..??!!!
    jag finns på 0706695030

    riktigt bra ide jag kan börja samarbeta med dig e inte pappaledig men har min son varannan vecka och då hade det vart bra att hjälpas åt…

    /sebastian

  • lundmark

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 15:34

    klockrent

  • kalina

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 17:34

    Haha! Rolig du är. Jag har varit hemma med min sjuka grabb i dag. Ville du ta risken att din blir sjuk så kunde du dumpat av han hos mig =) Haha!
    Gillar idén om att turas om. Min är lite svårare att hålla på plats men ack så snäll och pratig =)
    Vi får höras nästa gång det blir aktuellt =D
    //Kalina

  • haze

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 17:36

    Kalina: Vänta bara. Snart är det du som stàr pà stranden och väntar pà Leo 😉

  • kalina

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 18:16

    Du ska vara tyst haze =) Leo tyckte han skulle ut och vågsurfa i dag om han nu var hemma från skolan med feber och hosta. KOM HEM NU!!!

  • haze

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 18:29

    Hemma pà lördag tjejen….

  • fesen

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 12:57

    Den man ligger med får bädda…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nanny idag i Varberg/Läjet, alt turas om att kita om du själv är mamma-/pappaledig???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.