Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing När syns en Session på gps-speedsurfing.com

  • När syns en Session på gps-speedsurfing.com

    Publicerad av larsd på 1 juni, 2007 vid 14:30

    Jag har laddat upp min första session på gps-speedsurfing.com. Den syns när jag loggar in på “My GPS”, men finns inte med i Ranking listan eller under latest sessions. Har jag gjort fel eller är det bara så att en session först behöver godkännas av RTK innan den blir synlig i listan?

    larsd svarade 17 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • oscar

    Medlem
    1 juni, 2007 vid 17:28

    Du måste klicka på “use this data to add a session” för att den ska bli aktiv när du laddat upp den.

  • billie

    Medlem
    1 juni, 2007 vid 20:41

    Du har väl använt ett riktigt namn vid registrering .För och efternamn och inget nickname för då godkänns inte sessionen

  • tbsurf

    Medlem
    4 juni, 2007 vid 16:22

    @LarsD 387710 wrote:

    Jag har laddat upp min första session på gps-speedsurfing.com. Den syns när jag loggar in på “My GPS”, men finns inte med i Ranking listan eller under latest sessions. Har jag gjort fel eller är det bara så att en session först behöver godkännas av RTK innan den blir synlig i listan?

    ska kolla…..men är du nyreggad så måste onno eller dylan aktivera dej som ny användare…..kan ta en stund om dom har mycket att göra

    värt att tänka på för alla intresserade att inte vänta med att regga sej

  • larsd

    Medlem
    4 juni, 2007 vid 21:18

    Tackar, nu funkar det. Positivt att det är bra tryck på nyregisteringar!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing När syns en Session på gps-speedsurfing.com

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.