Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Neil Pryde RS:Racing 2008

  • hankloose

    Medlem
    17 november, 2007 vid 10:33

    Det är “Ni andra” som ska förklara er……(-;

  • swe-496

    Medlem
    17 november, 2007 vid 11:37

    @Hankloose 429054 wrote:

    Pryde leder som vanligt utvecklingen……Förstår inte varför fler kör på dessa segel. Man lever bara ett liv!!!

    Kanske för att deras segel och master är sjuuukt dyra. strax över 10 lakan för en mast??

    Finns ju inget som försvarar det priset på en mast..
    Gulftechmaster är minst lika bra samma med
    Mauisails master, men de längsta masterna kostar en bit under vad en NP-mast gör.

    Hur kan man säga att NP leder utvecklingen? Vad har de kommit med för nya innovativa ideér egentligen? Windwing hade breda maststrumpor innan NP hade det t ex. Senaste innovativa ideén från mannen bakom Windwing och Hansen Sails design är ju flexpanelen i 2007 års racesegel från Hansen.
    Körde på dem den här säsongen och tyckte nog att den ideén slog väl ut.

    Man kände sig inte överriggad lika tidigt som man gjorde med årsmodellen innan.

    Det som NP började med i år, med rullande utveckling, körde Bill Hansen med redan då han var på Windwingloftet och har fortsatt med det när han lämnade WW för att leda Hansen loftet.

  • getwet

    Medlem
    17 november, 2007 vid 11:58

    @Hankloose 429083 wrote:

    Det är “Ni andra” som ska förklara er……(-;

    Jag förklarar…..Lite meningsfel i ditt inlägg, om du la till INTE före ordet
    inte kör så blir menigen komplett. Som det nu står så misstolkas det gärna, till NP:s nackdel.:wink: Som annan teamåkare rider jag gärna på det som du kanske kan förstå!

    Nedhals och ordpolisen

  • hankloose

    Medlem
    17 november, 2007 vid 12:29

    Faan jag drabbas alltför ofta av dyslexi….mina inlägg ska vara vattentäta från missförstånd i fortsättningen Tack Get Wet…!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Neil Pryde RS:Racing 2008

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.