Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NY FILM OCH INSPIRATION…

  • philippos

    Medlem
    7 september, 2005 vid 10:13

    Gräjt!
    Skön växling mellan alla olika vinklar. Var det du som rippade med SO-segel och Chinnok-bom?
    Ser fram mot att se hela filmen. Hur lång är den förresten?

    / Filip

  • mag

    Medlem
    7 september, 2005 vid 10:19

    Snygg trailer!
    Grejt!
    /Magnus

  • skywalker

    Medlem
    7 september, 2005 vid 10:21

    Snyggt !
    Shove-it-sekvensen är rikigt bra. cool.gif

  • dannew

    Medlem
    7 september, 2005 vid 10:29

    Tjenare Calle!

    Verkar lovande! Tyvärr kunde jag inte vara med på Wave Classic på fredagen i Varberg och njuta av den där men trailern verkar lovande.

    Jag tycker du har (i alla fall i delar av filmen) fångat något som jag saknat i de flesta surffilmer, FILMNING PÅ AVSTÅND!! En kille hade filmat PWA i Pozo 2002 lite på avstånd, antagligen pga begränsande objektiv, och tack och lov för det. För fösta gången fick man se hur folk laddade INFÖR manövern och sedan se landningen, var de träffade vågen osv.

    I din trailer är det nog första gången (visst har inte sett SÅÅ många filmer) jag fått känslan för hur det ser ut på vågen. Filmningen på avstånd (från helikopter) ger en skön känsla för hur fort det faktiskt går.

    Verkar vara en schysst film helt enkelt och gärna mer filmning från lite avstånd så man får ett sammanhang än bara “ett ben och en bräda”. En skön blandning helt enkelt.

  • koa

    Medlem
    7 september, 2005 vid 18:02

    Tanken med filmen är att den ska vara som en “exklusiv katalog” man fick på -80 talet…men nu är det 2000 tal och då får man en DVD med massa godis…

    Aloha

    Calle Nyberg cool.gif

  • klang

    Medlem
    7 september, 2005 vid 19:29

    Grymt calle, du får allt ta och lägga upp lite tips till oss andra hur vi gör våra filmer bättre!!!

    Rock-on

    /Klang

  • swe22

    Medlem
    8 september, 2005 vid 16:45

    Jävligt bra känsla!! laugh.gif Nu längtar man ju inte mindre tillbaka till Maui crazy.gif

  • koa

    Medlem
    8 september, 2005 vid 22:07

    japp det är jag cool.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NY FILM OCH INSPIRATION…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.