Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny Gotlänsk surfsida!

  • Ny Gotlänsk surfsida!

    Publicerad av anonym-anvandare på 4 juni, 2000 vid 04:15

    Gutesurf kallas den. Gå in och kolla om ni är intresserade av oss windsurfare på Gotland… Den är i födelsestadiet, dock jävligt bra:) Jag hoppas på att den ska bli mycket bättre ändå, framförallt fler bilder ska produceras i sommar.

    Skriv nått dumt:) i gästboken också, det är tillåtet! Adressen är http://www.gutesurf.cjb.net eller enkelt surf.to/gutesurf!!! Hör av er:)!!!

    anonym-anvandare svarade 23 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • adde

    Medlem
    4 juni, 2000 vid 10:00

    Kanske är jag som inte har någon konstnärlig ådra, men den upplevs som jävligt stökig, bilder bakom text, fel färger på texten så den inte syns, kolumner som är några tecken breda….

    Det kan dock bero på mitt netscape 4.6 på ett linux-system.

    men man blir ju iaf sugen på gotland och det är väl poängen.

    mvh Martin

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 juni, 2000 vid 15:03

    Det beror på Netscape… har inte hittat felet, med har med HTML/ CSS-style sheets”!” att göra!!! Uppfattar jag rätt är det texten längst till höger som ligger över bilden… det är en bugg som inte märks när man använder explorer.

    Fortsätt ge kritik, uppskattas oerhört.

    Mvh – Calle

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 juni, 2000 vid 19:40

    Jag får ett felmeddelande från Explorer varenda gång jag har försökt gå in på sidan (3ggr), den säger att “Explorer har gjort en förbjuden åtgärd” och stänger ner hela skiten varenda gång. Kan detta bero på att jag har en lite för gammal Explorer (4.0), eller? Eller är det millenie-buggen som har slagit till, hehe!

  • g-son

    Medlem
    4 juni, 2000 vid 21:05

    Precis samma irriterande grej händer mig!!! Lite jobbigt för sidan verkar läsvärd!

  • wmgutesurfcalle

    Medlem
    4 juni, 2000 vid 21:16

    Jag börjar förstå att det är många som drabbas av detta, så jag ska skynda mig att rätta till det. Fast jag kan inte lova att det blir fixat så snabbt… jag har tenta snart som tar upp min tid!

    Ladda hem en nyare version av explorer:-), bara för min skull kanske!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 juni, 2000 vid 03:20

    ska du ga ut med en ny sida MASTE du se till att den funkar i ALLA “browsers” aven i de som inte ar 4.0 och battre. Att komma till en sida som man inte kan se for att man har “fel” browser ar inte bra, nar du gor sidan gor alltid en koll i explorer och Netscape och se sa att sidan funkar bra, aven for de som inte har sa nya datorer, de kan kanske inte se vissa saker som ar viktiga for dig att visa. Bara lite tips inget klagande…../N
    (ursakta min text, ar utomlands och skriver)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 juni, 2000 vid 06:23

    Nu har jag testat i skolan där jag har den senaste versionen av Explorer 5+, där funkar sidan perfekt……….det är bara till att inse hur många buggar det finns i de äldre!! Även om det finns alldeles för många nu oxå 🙂

  • palle-kuling

    Medlem
    5 juni, 2000 vid 10:00

    css funkar inte i netscape!
    Kanske i det senaste men inga andra. Varför kan de inte upptäcka fördelarna så att alla browsers stödjer varandra osv. Eller varför inte skrota alla browsers och bara använda en!!

    Bara en tanke…..

    Surfs up, dude!!

  • wmgutesurfcalle

    Medlem
    5 juni, 2000 vid 17:41

    Jag har lokaliserat problemet nu, och det verkar vara att ett objekt i början av en paragraf, (på flera ställen), förväntas!!! (Detta kan man läsa i felmeddelandet i browsern längst ner till vänster, bredvid texten: “färdig, men sidan innehåller fel”).

    Jag använder Dreamweaver och behöver/kan inte skriva HTML(!)/CSS(?)-script… Programmet gör det automatiskt. Men om det nu är inställningar eller fel använt av mig vet jag inte. Är det någon som känner igen problemet???

    Jag kan misstänka att en tagg, typ “< / h e a d >” eller nått, saknas/förväntas i början av dessa paragrafer.

    Svårt att svara på kanske! Extreemt svårt om man inte har bilden framför sig! Ni kan testa med ja eller nej iaf:)!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 juni, 2000 vid 21:31

    Ehh.
    Är jag den enda som tycker sidan sög ???
    Och då menar jag inte funktions mässigt.

    /Johan

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 juni, 2000 vid 01:12

    som sagt tidigare, forsok inte gora din sida kompliserad, kor basic. att ga inn och klabba med kodning och sadant ar INTE for dig! det hor och ser jag. vet inte om det ar lager/layers du forsoker gora eller? hade jag varit dig hade jag gjort om det fran borjan i lugn och ro en sak i taget och glom inte att andas! och gor sidan funktionell och simpel, da far du en SNYGG sida som ALLA kan SE.
    …/N

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 juni, 2000 vid 06:29

    Jag har en ny explorer och kommer inte in den släcker ner som för ovanstående.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny Gotlänsk surfsida!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.