Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny RamboPro rulle

  • Ny RamboPro rulle

    Publicerad av johnjrambo på 4 september, 2007 vid 15:36

    Haha, innan ni ser min nya rulla rekomenderar jag dennna film framför min nya: http://rambooo.kicks-ass.org/MOVIEZ/RamboPro/RamboPro%20-%20basse%20kastfall.mpg

    Min nya rulle var jag “så nöjd” med..TILLS, mitt jävla pinncale program vägrade fortsätta rendera med mina fade-effecter..så xx timmars jobb med tidslinjer till musiken osv var som bortblåst.fick ta bort mina effecter o trimma om filmen..men efter det så gick luften ur mig, där med är jag ännu mindre nöjd med min ihopkraffsade rulle från Apelviken 26 Augusti.

    Inget speciellt bra material att jobba med, ingen mera än oss själva att skylla kanske..men om du ser denna filmen som jag gjort ett litet inslag om, så vet du vad jag tycker om dig..o nästa gång, hoppas jag du respekterar dem som filmar o kanske till o med går bakom kameran, jävla flöjt! sug min pung.
    Förra apel filmen va det en risodlare o nu en skogshuggare från darlarna som ville flasha sin nya fleese tröja i bild:mad2:

    Tanka här: http://rambooo.kicks-ass.org/MOVIEZ/RamboPro/RamboPro%20-%20BeerlandaSurfersInApel.mpg

    carl-r svarade 16 år, 8 månader sedan 14 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • Oregistrerad

    Gäst
    4 september, 2007 vid 17:23

    Din server ligger nere eller nåt!!!!!!!! vill ju fan se ju!!!!!!!!!!

  • jocla

    Medlem
    4 september, 2007 vid 17:45

    yup, en viss skillnad mot racing nedladdningen igår.

    Men jag misströstar inte, får säkert se filmen innan året är slut…

  • jonteasu

    Medlem
    4 september, 2007 vid 17:46

    Funkar för mig, går dock väldigt långsamt.

  • mbkpeter

    Medlem
    4 september, 2007 vid 18:51

    Nu jivvlar rambo. De sista bytesen tog tid.
    Hahah. Dina filmer är sköna. 🙂
    1. Kommer inte på vilken adultfilm man hört synthmusiken på förut…
    2. Flanellsnubben från Sydved är hyffast glad att hans ansikte inte syns…
    3. Braveheart varning i början. Du ser fan ut som gibson till den musiken när ni går upp i början av filmen, eller sista mohikanen kanske. ..

    5 Volcanförsök av 5 möjliga.

  • tdk

    Medlem
    4 september, 2007 vid 18:52

    Va fan dude! Din server pallar inte detta!!! Jag kommer ju inte kunna se den innan den är rikskänd. 🙁
    Men jag gillar dig ändå 😉

  • tdk

    Medlem
    5 september, 2007 vid 03:50

    Tar tillbaka det ja sa. Nu i morse gick det bra att ta hem den. Hm, loveboat känslan va på topp.. 😉

  • andreas-f

    Medlem
    5 september, 2007 vid 08:08

    Skön rulle & gött laddat! Basse kastfall spöar den dock inte, men det är ju å andra sidan svårt att komma upp i samma nivå som denna klassiker… Ok det är möjligt att kanske RIP är stråt vassare men fasen, Basse kastfall innehåller några oförglömliga scener ändå. Eller framförallt en, kanske.

  • basse

    Medlem
    5 september, 2007 vid 08:42

    höhöhö
    Det var lite dålig zoom på denna tycker jag men musiken väger ju upp det med dåge!!

  • simpa

    Medlem
    5 september, 2007 vid 09:22

    För er som har dåligt tålamod, bättre ftp:
    Nya filmen:
    Högerklicka, spara mål som
    Första “filmen” också:
    Högerklicka, spara mål som

  • gonadman

    Medlem
    5 september, 2007 vid 09:42

    @jOHNjRAMBO 411623 wrote:

    Haha, innan ni ser min nya rulla rekomenderar jag dennna film framför min nya: http://rambooo.kicks-ass.org/MOVIEZ/RamboPro/RamboPro%20-%20basse%20kastfall.mpg

    Min nya rulle var jag “så nöjd” med..TILLS, mitt jävla pinncale program vägrade fortsätta rendera med mina fade-effecter..så xx timmars jobb med tidslinjer till musiken osv var som bortblåst.fick ta bort mina effecter o trimma om filmen..men efter det så gick luften ur mig, där med är jag ännu mindre nöjd med min ihopkraffsade rulle från Apelviken 26 Augusti.

    Inget speciellt bra material att jobba med, ingen mera än oss själva att skylla kanske..men om du ser denna filmen som jag gjort ett litet inslag om, så vet du vad jag tycker om dig..o nästa gång, hoppas jag du respekterar dem som filmar o kanske till o med går bakom kameran, jävla flöjt! sug min pung.
    Förra apel filmen va det en risodlare o nu en skogshuggare från darlarna som ville flasha sin nya fleese tröja i bild:mad2:

    Tanka här: http://rambooo.kicks-ass.org/MOVIEZ/RamboPro/RamboPro%20-%20BeerlandaSurfersInApel.mpg

    Sjutton alltså… är man konstig om man får lite lätt ribba när tittar på filmen?

  • lars_k

    Medlem
    5 september, 2007 vid 14:59

    Stort hjältemod av TDK där på slutet. Fällde en liten tår faktiskt. Vackert!

  • gurra1978

    Medlem
    5 september, 2007 vid 15:32

    Jag är en stor fan (eller som du skulle skrivit, fään) av dina rullar Rambo. De brukar alltid ha humor i sig och så gillar jag ditt ladd. Denna film hade bägge ingredienserna, härligt att se. Keep `em coming dude.

    Din specialare man läst om i dina blogg var kul att se på film men inte så clean kanske : )

  • johnjrambo

    Medlem
    5 september, 2007 vid 15:40

    ..ja visst, TDK e min hjälte!

    Sorry att den kukar ut varje gång det blir “många” som inkräktar på min sida.

    Tittade statsen igår men vet inte hur man läser av det riktigt..
    Det stod iallafall att det vart “183st visitors”, som bläddrat
    ? “451 pages”, “1016st hits?” osså var det “bandwith 9.27 GB”…va nu allt de sistnämda säger?

    Haha thanx peter, e smickrad av 5 vulcanos, själv hade jag nog bara gett den 4 av 5 jippar med duck.

    Det är rocky balboa soundtracket ffs!=)
    ..o de att jag såg ut som gibbson läste jag inte.men därimot tror jag oxå att han med fleezen e nöjd övet att bara visat tröjan..

  • johnjrambo

    Medlem
    5 september, 2007 vid 15:44

    @gurra1978 411914 wrote:

    Jag är en stor fan (eller som du skulle skrivit, fään) av dina rullar Rambo. De brukar alltid ha humor i sig och så gillar jag ditt ladd. Denna film hade bägge ingredienserna, härligt att se. Keep `em coming dude.

    Din specialare man läst om i dina blogg var kul att se på film men inte så clean kanske : )

    Haha, thanx man, vi e varandras fään då:cool2: .

    ..host host..du menar mitt “musti men sthee trick”.aka gutterflip:grin:

  • ola_p

    Medlem
    5 september, 2007 vid 17:12

    @jOHNjRAMBO 411919 wrote:

    Tittade statsen igår men vet inte hur man läser av det riktigt..
    Det stod iallafall att det vart “183st visitors”, som bläddrat
    ? “451 pages”, “1016st hits?” osså var det “bandwith 9.27 GB”…va nu allt de sistnämda säger?

    Bandbredden är ett mått på den totala trafiken på sidan. Det är alltså dryga 9 GB data som laddats ner.

    Edit:
    Å så skulle jag ju skriva att filmen var fet.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny RamboPro rulle

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.