• anonym-anvandare

    Medlem
    10 maj, 2000 vid 08:41

    Ja verkligen. Du kanske kunde föregå med gott exempel. Det är ju ingen som vill vara först.

    /Fredde

  • pher

    Medlem
    10 maj, 2000 vid 09:01

    Paketet kom lite sent…Nu har man ju redan köpt grejor tyvärr.

    Dessutom vet man ju inte när man får brädan och grejorna.

    Men visst är det är prisvärt paket!

    Du har väl även du köpt grejor redan tycker jag mig ha märkt? AHD eller?

  • linsurfer

    Medlem
    10 maj, 2000 vid 13:28

    Ja tyvärr! En sak som är än mer otroligt är det faktum att freestyleclinicen med Olausson nu i helgen är inställd pga av FÖR FÅ ANMÄLDA!!!!! Vad håller sveriges surfaare på med? Kurs logi och test av alla nya prylar för 495 spänn! Det är fan helt otroligt att det bara är 3 anmälda inkl mig. Det kommer ju inte fixas såna här grejer om fol inte anmäler sig och till slut DÖR SVENSK VINDSURFING!!!!!!!!!!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 maj, 2000 vid 17:29

    Med rapporterna om vädret i bakfickan så förstår jag att folk inte vill åka till VBG och veta att det inte blir ngn. segling …

  • nemo

    Medlem
    10 maj, 2000 vid 19:46

    var? när? hur?

  • linsurfer

    Medlem
    10 maj, 2000 vid 19:49

    Skulle varit nu i helgen men tyvärr var vi bara 3 anmälda så det blev inställt. Det behöver ju inte blåsa mkt för att träna freestyle. JÄVLIGT SURT!!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 maj, 2000 vid 20:49

    Jag hittar inte paketet. Har dom plockat bort det?

  • daniel

    Medlem
    11 maj, 2000 vid 05:41

    Jag tror att man kan lägga över det mesta av ansvar på arrangörerna för att det är för få anmälda. Jag som själv bor i Varberg har bara läst i surfbladet att det skulle anordnas en freestylehelg. Inga datum eller nåt. Man måste ju gå ut med ordentligt med information och locka lite surfare. Jag antar att det är SP som är arragörer och då är det som vanligt misslyckat, dom är för loja liksom…
    Allt fixar sej ju inte av sej själv….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.