Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing P-botsvarning utfärdad vid Görvälnsbadet (Järfälla)

  • P-botsvarning utfärdad vid Görvälnsbadet (Järfälla)

    Publicerad av fastforward på 14 juli, 2006 vid 17:47

    Tydligen är det förbjudet att parkera i närheten av kontainrarna eller på vägen ner mot desamma. Det är endast tillåtet att parkera borta vid badparkeringen. Man får dock fortfarande köra ner bilen för att kasta av prylarna.

    Idag fick ett antal bilar böter på 400:- – själv klarade jag mig med 10 sekunder till godo tack vare en vänlig fellow surfer. 🙂

    P-lisorna var där 2 gånger på ca 4 timmar så de verkar kolla området ganska ofta.

    wiseguy svarade 17 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • wiseguy

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 18:49
    fastforward wrote:
    Tydligen är det förbjudet att parkera i närheten av kontainrarna eller på vägen ner mot desamma. Det är endast tillåtet att parkera borta vid badparkeringen. Man får dock fortfarande köra ner bilen för att kasta av prylarna.

    Idag fick ett antal bilar böter på 400:- – själv klarade jag mig med 10 sekunder till godo tack vare en vänlig fellow surfer. 🙂

    P-lisorna var där 2 gånger på ca 4 timmar så de verkar kolla området ganska ofta.
    Var det nått drag där idag.. vilka segel gällde?

  • fastforward

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 19:46

    Nja, inte sådär överdrivet mycket drag som man kunde tro. De flesta verkade ha kring 7-8. Byigt nått så inåt…

  • anders_hoffman

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 20:21

    Baggen likaså, sög pretty much bigtime!! Hur var väddö, ni som var där?

  • wiseguy

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 21:05
    Anders_hoffman wrote:
    Baggen likaså, sög pretty much bigtime!! Hur var väddö, ni som var där?

    varför var det inget bra där?

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing P-botsvarning utfärdad vid Görvälnsbadet (Järfälla)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.