Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Parkering Kastrup/Malmö

  • Parkering Kastrup/Malmö

    Publicerad av surfmc på 26 december, 2008 vid 20:06

    Någon med tips på parkering när man flyger från Köpenhamn? Är Svågertorp ett bra parkeringsalternativ? Jag har hört att det är ganska stor risk för inbrott?

    Jag kommer spendera natten innan in Malmö så om det finns något bra parkeringsalternativ centralt för 5 dagar så kan jag ju ta tåget från centralen där.

    Vanliga parkeringen som jag brukar stå på kostar 15 kr/h så det blir lite dyrt i 5 dygn.

    freed svarade 15 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • styret

    Medlem
    27 december, 2008 vid 11:40

    Det är inte särskillt centralt men smidigt om du inte ska ha skitmycket grejer med dej.
    Jag bor ute på lönngatan och parkerar på Uddeholmsgatan. Det är gratis och jag har inte vart ute för något under mina 6 månader där (mer än ett inbrottsförsök när jag hade bilen full med surfgrejer i 2 veckor).
    Sen tar du bara Pågatåget, 32an eller 35an till centralen

  • freed

    Medlem
    29 december, 2008 vid 07:57

    tjena,
    givetvis svårt att förutspå om något ska hända och det finns inga garantier
    jag brukar parkera vid svågertorp när jag ska ut på tjänsteresor, har stått där ett flertal dygn vid säkert 20 tillfällen utan att något hänt

    kör en normal svenssonbil och ser till att inte ha något lockande i bilen

    ska du inte ha något värdefullt i bilen tror jag inte att du ska vara alltför rädd för svågertorp, men visst, bilarna står öde där ute

    surfmc;522859 wrote:
    Någon med tips på parkering när man flyger från Köpenhamn? Är Svågertorp ett bra parkeringsalternativ? Jag har hört att det är ganska stor risk för inbrott?

    Jag kommer spendera natten innan in Malmö så om det finns något bra parkeringsalternativ centralt för 5 dagar så kan jag ju ta tåget från centralen där.

    Vanliga parkeringen som jag brukar stå på kostar 15 kr/h så det blir lite dyrt i 5 dygn.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Parkering Kastrup/Malmö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.