• jonaish

    Medlem
    29 november, 2006 vid 11:46

    Har någon här (säger inget namn) svårt med att läsa, förstå å måste fråga igen?!?

    Om han sa att han spela det..måste du då fråga honom igen!?!?

    TOY

  • rocco

    Medlem
    29 november, 2006 vid 14:57

    Kan inte hålla mig hehe 😉 … WoW….Ett spel där det gäller att inteckna ALL sin vakna tid, bulta ihjäl fiktiva polygonmonster dygnet runt i flera månader och slutligen kan man uppnå nirvana (lvl 60!!!!) – Dvs då kan man nita det fetast fiktiva polygonmonstret och på så vis få den fränaste mössan i hela spelet (antagligen så lyser det ett blått sken runt den).
    Sen kan man ju alltid ha ihjäl nån fet drake som Ragna-rolf när man får lite tråkigt så kanske han droppar några balla epics som t.ex. ett basebollträ av hönsskit.

    Pepe håller med! don’tcha? 😉

  • hengo

    Medlem
    29 november, 2006 vid 17:58

    haha, fan va gött peppe!

    nä jag spelar inte wow, men gått på IT gymnasium. under sista året (då WoW kom) sjönk närvaron bland eleverna väldigt mycket i alla årgångar, en del tog inte studenten pga. detta spelet 🙂

  • skotten

    Medlem
    29 november, 2006 vid 23:32

    lol I was about to say, if you play WoW, do you have time to do anything else??? Is it possible to play online games and still do cool stuff?? how do you make it work??

  • pepa

    Medlem
    30 november, 2006 vid 16:59

    Det krävs en Peps för att lyckas.

  • pepa

    Medlem
    1 december, 2006 vid 13:39

    Eftersom det verkar som folk faktiskt undrar lite så är det så att när man är 60 så tar det inte mycket tid alls, och att nå 60 tar bara 5-6 dar när man kan lite. Så… de ni pratat med är stora feta n00bs, eller ni om ni pratar av gene erfarenhet LOL! Hahahahahahahahaha

    Det e kul att driva med sig själv, och det är kul att vara data och fotbollsnörd 🙂

    Jag är längst ner till höger, tyvärr rör jag mig så man ser inte så bra 🙁 Ska se om jag hittar nån fotbollsbild sen me.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.