Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pozo 2002 Video klar

  • Pozo 2002 Video klar

    Publicerad av mawi på 9 september, 2002 vid 20:53

    Filmen från årets freestyle och vågtävlingar i Pozo är klar.
    Se attachment.

    Sålde slut på de filmer jag hade med mig på Wave classic.
    Men ni kan beställa filmen genom att maila mig på [email=”magnus.wistrom@fishcube.com.”]magnus.wistrom@fishcube.com.[/email]

    Filmen är 32 minuter lång och finns i VHS format eller på CD i SVCD format.
    SVCD kan man spela i datorn om man har rätt programvara eller om man har en DVD spelare som klarar SVCD. Om ni är osäkra om eran DVD klarar SVCD eller om ni undrar vad man ska ha för program för att titta på den på datorn så kolla in länken [url=”http://www.vcdhelp.com.”]www.vcdhelp.com.[/url] Där får ni svar på det mesta i det ämnet.

    Pris för CD eller VHS 80 kr.
    30 kr för att skicka CD’n med posten, 40 kr för VHS.

    Maila mig er adress, så får ni mitt kontonummer.

    /Magnus

    anonym-anvandare svarade 21 år, 6 månader sedan 14 Medlemmar · 28 Svar
  • 28 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 september, 2002 vid 21:33

    Du har ingen lust att lägga ut Svcd’n på nätet? borde väl inte vara nåra problem med ADSL

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 september, 2002 vid 21:55

    Hur ska ekonomin då gå ihop?? / Smartkille från annat håll, som värnar om sina surf kollegor

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 september, 2002 vid 22:31

    Tjena Magnus!
    Köpte en rulle av dig på WC i helgen och måste medge att den var över all förväntan! Jag och några polare kollade in den tidigare ikväll och alla tyckte den var riktigt kunglig för att vara en amatörvideo. Grymt jobbat !!!

    Simma lugnt

    (Vita Volvon med Cutre-klibban 😉

  • manik

    Medlem
    10 september, 2002 vid 05:18

    Riktigt mycket film för 80kr måste jag säga. Snyggt filmat och bra klippt. Får fyra fotstroppar av fem. Långt över förväntan.

  • dannew

    Medlem
    10 september, 2002 vid 12:21

    Har kollat videon grymt fin!

    Kul att för en gångs skull inte bara se snabba klipp (= bara hoppet) utan få se hur seglarn laddar inför hoppet och hur dom landar det. Bra jobbat! Väl värd en liten peng.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 september, 2002 vid 09:11

    Klart imponerande. Bra bildkvalité, bra filmat, bra surfare, billigt. Vad mer kan man begära.

    Följ mitt tips. Köp filmen. Hör av dig igen när nästa film?? är klar.

    Mvh, Anders

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 september, 2002 vid 21:59

    Filmen finns fortfarande att beställa.
    Något att hämta inspiration från.

    /Magnus

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 september, 2002 vid 04:23

    Jag har nu sett filmen 4 st !!!! gånger på en vecka. En riktigt bra film i höstmörkret.

  • ove226

    Medlem
    25 september, 2002 vid 10:53

    Riktigt bra rulle!
    kanon kvalitet med det är som proffs filmning!

  • borje

    Medlem
    25 september, 2002 vid 11:00

    Instämmer, bra musik också!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 oktober, 2002 vid 20:15

    Jag vill tacka alla som beställt filmen och all positiv respons jag fått, det motiverar att göra det igen.

    Filmen finns nu åter att beställa på VHS. CD går också att beställa. magnus.wistrom@fishcube.com

    /Magnus

  • oscar

    Medlem
    4 oktober, 2002 vid 20:21

    Ja verkligen en kanonfilm.
    Nån mer än jag som har haft problem att se hela filmen i datorn. I en vanlig DVD funkar den kalas men i datorn börjar den hacka efter 15 min. Har testat att köra min cache och max cache men det hjälper inte. Nån som har nån lösning?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 oktober, 2002 vid 05:28

    Vad är det för musik?

  • robinthewater

    Medlem
    8 oktober, 2002 vid 09:16

    För 2:50 kr per minut är denna filmen klart prisvärd! Tack och lov är den befriad från snabba “MTV-klipp”, badmode, fyllefester, knasiga intervjuer och hårdpunk. Istället får man som betraktare känslan av att man verkligen sitter på muren ovanför “stranden” och följer världseliten, inte bara i grymma manövrar i svåra förhållanden utan även deras mänskliga sidor i form av kastfall och problem att komma upp ur vattnet. Köp den!

    /Rob

  • kine

    Medlem
    10 oktober, 2002 vid 12:04

    Jag har kollat på filmen ett antal gånger på en vecka redan, en kanonfilm! jag gillade (som flera redan skrivit) att få se hur alla laddar inför hopp och trick. Men det jag gillade bäst var musiken – 5 lattor.

    /henke

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pozo 2002 Video klar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.