Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund Local *Henke*

  • kicki

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 08:02

    Elles sont superbes tes photos, Mat!!!!!!!!
    Henke du rockar fett! Vi ses i sommar!
    Om patrikol syftar på nöten dirk-liten-penis-diggler så tycker jag det är rätt! Man får ligga som man bäddar! Jag ser fram emot dagen jag får träffa den killen… jag hoppas i sommar!!
    Jag gillar inte personangrepp och har fått höra en hel del själv men jag tycker de som gör det själva får ta det också… de har ju en pervers syn på vad som är roligt och då borde de också tycka det är roligt att få det tillbaka också. Det är ju som att pissa i motvind.
    Kram till er alla andra!!!!

    Nu har jag sagt mitt och nu ska jag stirra på bilderna ett tag till.

  • matthias

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 09:01

    haha, varför skall det bli kul att träffa mig? vill bara klargöra att det var alltså INTE jag som skrev som anonym.

  • rambo_johnson

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 11:43

    Fan henke har du lite cash till mig

  • patrikol

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 12:41

    Jag har aldrig sysslat med person angrepp och kommer aldrig att syssla med det i heller.
    Men dom som endast sysslar med personanrepp och eller bara konstant snackar skit om någon person eller kitemärke utan konstruktiv kritik får skylla sig själv än så länge har jag inte behövt banna någon men om det konstanta skitsnacket fortsätter så tvekar jag inte att göra det.

    Du grabben!
    Jag vet nog precis hur det skall vara så du behöver inte oroa dig.
    Denna personen har konstant snackat skit om ett visst märke utan konstruktivt tyckande utan bara varit negativ i allt.
    Jag ser det som min skyldighet att se till att inte någon får förstöra för någon stackars importör som kämpar för att få sålt lite grejor.
    Dom flesta importörerna är surfare som vi själva och dom försöker sälja lite vid sidan om sina ordinarie arbeten och att någon skall få förstöra deras ryckte med rent skit snack är något som du själv får tycka att det är ok men det gör inte jag och kommer aldrig att göra iheller!

  • annas

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 12:53

    fast det gick visst extra snabbt när det gällde att försvara naish va patrik wink.gif

  • matthias

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 13:06

    om du nu syftar till när jag påpekade att du knappt kunde åka och ändå utgav dig för att vara någon slags kiteguru så e väl de INGENTING mot “sök hjälp” som du skrev till stackars anonym som bara konstaterade att trailing edge såg jävligt taskig ut vilket den också gör.

  • luuddee

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 13:11

    nu tycker jag alla kan sluta sjabba om allt. patrik för fan ser du iten att trailing edgen ser för jävlig ut..sluta nu klaga på alla.. bara för att det är anoym som skriver betyder inte det att han inte har rätt i att den ser för jävlig ut för det gör den.

  • arnolderik

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 13:53

    WORD!! ANNA, Matthias och Luuddee grin.gif

    patrikol! Think twice… smirk.gif

  • patrikol

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 15:09

    Nope där görs ingen skillnad alls det är lika för alla.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 15:12

    patrikol, sök hjälp!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 15:13

    förresten, glöm inte o kolla ip-numret nu….. KRAM!!

  • patrikol

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 15:13

    Har aldrig utgett mig för att vara någon kite guru det är bara du som fått det för dig.
    Du försöker snacka skit om mig och Naish så fort du får en chans men det har dom flesta genomskådat för längesedan.
    Till skillnad från dig så behöver jag inte utge mig för att vara något jag inte är.

  • pjoter

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 15:16

    neh du e extra snabb på näsh killen! när de va nån som dissade nya superduper besten så har jag inget minne av att du precis skyddade dom. istället hängde du å dissa best.
    sådeså!

  • patrikol

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 15:19

    Det är en Torch och inte en Raven ser du inte det Luuddee för fan!
    Jag klagar aldrig på någon eller något och kommer aldrig att göra det i heller.
    Ser ingen mening med det.
    Däremot så svara jag på gnällerövarna som bara klagar och aldrig kommer med något positivt.
    Men inte allltid förståss.
    Varför lägga ner tid och energi på dom gnällerövarna när det finns så mycket bra snubbar här?

  • patrikol

    Medlem
    30 maj, 2005 vid 15:23

    He He Du är rolig du. Best har väl knappast dissats här snarare höjts till skyarna nu är det ju dags att sälja allt vad kites heter för det är ju bara Best grejor funkar, allt annat håller ju inte längre.
    Och nej jag gör ingen som helst skillnad på vilket kitemärke det handlar om.
    Jag är alltid neutral när det gäller olika märken till skillnad från en massa andra här på Steffo.

Sida 2 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund Local *Henke*

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.