Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund lördag?

  • Rågelund lördag?

    Publicerad av dane-insane på 27 november, 2009 vid 08:01

    Tänkte dra ner en sväng till Rågelund på Lördag. Ska iväg på eftermiddan, så ja måste vara tillbaka i gbg vid 14.00. Tänkte försöka vara där vid 9 eller 10 senast så man hinner åka lite. Nån mer som är morgonpigg å vill ut i kylan?

    MVH Daniel

    dane-insane svarade 14 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • kalle57

    Medlem
    27 november, 2009 vid 08:58

    Hade varit kul att testa Askim annars. Borde vara vind för det. Sugen på det istället? Måste oxå hem tidigt. Typ vid lunch. Tänkte mig kl 0900-1200 eller ngt.

  • dane-insane

    Medlem
    27 november, 2009 vid 10:07

    Jo, visst. Kan tänka mig att dra till Askim istället om d blir bra vind där. Funkar d inte där så drar ja vidare ner sen i så fall. E där strax innan 9 i så fall

  • kalle57

    Medlem
    27 november, 2009 vid 10:55

    Jag kollar under kvällen hur det blir för min del. Vill gärna testa Askim men ska kolla vindar + om det funkar med övriga planer jag har på lördagen. Skickar en post här när jag bestämt mig.

  • solomin

    Medlem
    27 november, 2009 vid 15:23

    Intresserad av Rågelund, tror att det är risk att det blir för västligt i Askim.
    Eller vad tror ni som vet?

  • kalle57

    Medlem
    27 november, 2009 vid 18:35

    Äh, va fan. Ska vi ta Rågelund då? Trist om det blir för västligt även om det ser halv-hyfsat ut. Jag är där mellan 9 o 10 i morgon.

    Syns där!

  • dane-insane

    Medlem
    27 november, 2009 vid 18:42

    Låter bra, jävligt surt om d blir dåligt i Askim. Lika bra att ta ett säkert kort. Ja e där vid 9 ungefär.

  • solomin

    Medlem
    27 november, 2009 vid 18:44

    Försöker vara där vid 9 också.

  • eddman

    Medlem
    27 november, 2009 vid 21:02

    Jag blir nog lite senare, lite full men kommer ut när jag har nyktrat till.

    Köss!

  • kalle57

    Medlem
    28 november, 2009 vid 17:57

    Skön runda idag! Nästan 3 timmar i sträck ute på vattnet i nära sommartemp. Får se om det blir den sista gången innan vintern.

    Häpp!

  • pripps

    Medlem
    28 november, 2009 vid 18:19
    kalle57;590429 wrote:
    Skön runda idag! Nästan 3 timmar i sträck ute på vattnet i nära sommartemp. Får se om det blir den sista gången innan vintern.

    Häpp!

    Nej nej ! Antingen fryser vattnet å då kör vi på det lr också så kör vi som vanligt 🙂

  • kalle57

    Medlem
    28 november, 2009 vid 21:25
    pripps;590431 wrote:
    Nej nej ! Antingen fryser vattnet å då kör vi på det lr också så kör vi som vanligt 🙂

    Nja, det är inte isen som stoppar. Ska bli farsa den 14:e december så det är andra prioriteringar som ställer till det (i varje fall temporärt). Har i och för sig fått en bärsele så det kanske är någon annan som har testat kombon nyfött barn i bärsele + kite?

  • dane-insane

    Medlem
    30 november, 2009 vid 15:14
    kalle57;590446 wrote:
    Nja, det är inte isen som stoppar. Ska bli farsa den 14:e december så det är andra prioriteringar som ställer till det (i varje fall temporärt). Har i och för sig fått en bärsele så det kanske är någon annan som har testat kombon nyfött barn i bärsele + kite?

    Får den lille en liten låtsas bom i sin sele då så han/hon kan vara med å leka?

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund lördag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.