Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rambo blodigt skadad!

  • tdk

    Medlem
    2 juli, 2008 vid 18:02

    typ så här…

  • kvabbso

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 08:12

    näsan blev ju rakare nu när den svullnat :D

  • johnjrambo

    Medlem
    13 juli, 2008 vid 14:54

    HAHAHA Gurra du e en gubbe i min smak!
    Tack för den pimpade bilden, haha ja det frontbeslaget på rullen hade suttit som ett smeck, men du har tagit över film produktion nu Gurra boj, så är de bara, längtar till nästa rulle! vem gör inte de?

    För övrigt angående min näsa för er som legat vaken på nätterna å undrat kan få veta att jag för 2 dagar sedan var på sjukan å fick näsan knäckt igen, fast till rätta, så trevligt så, speciellt narkosen.
    Det som suger är att jag måste se till o skaffa mig en hockeyhjäm med galler nu om jag skall ut o surfa i veckan..någon som har en till salu i GBG området kanske`????

  • doc

    Medlem
    13 juli, 2008 vid 17:30

    Jag tror tricket heter Punch…

  • spray

    Medlem
    13 juli, 2008 vid 21:56

    Man ska alltid tacka nej när tjejen har sin period…

  • s

    Medlem
    14 juli, 2008 vid 08:29

    @jOHNjRAMBO 482197 wrote:

    HAHAHA Gurra du e en gubbe i min smak!
    Tack för den pimpade bilden, haha ja det frontbeslaget på rullen hade suttit som ett smeck, men du har tagit över film produktion nu Gurra boj, så är de bara, längtar till nästa rulle! vem gör inte de?

    För övrigt angående min näsa för er som legat vaken på nätterna å undrat kan få veta att jag för 2 dagar sedan var på sjukan å fick näsan knäckt igen, fast till rätta, så trevligt så, speciellt narkosen.
    Det som suger är att jag måste se till o skaffa mig en hockeyhjäm med galler nu om jag skall ut o surfa i veckan..någon som har en till salu i GBG området kanske`????

    Fasen att vi inte kollade detta på plats direkt! Det hade vi kunnat fixa så hade du sluppit knäcka upp näsan och brottet igen. Att den satt rätt var det första som Hanna kollade då jag knäckte näsan i Sydafrika i vintras. Annars ska man knäcka till den direkt så det inte läker fel. Var inte orolig, jag skulle inte gjort det på dig – men Hanna hade fixat det med en lite knyck. Ond knyck! 🙂

    /Staffan

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rambo blodigt skadad!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.