Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Rhodos 28/4 – 5/5

  • Rhodos 28/4 – 5/5

    Publicerad av suecocabron på 9 februari, 2007 vid 09:17

    Tjenare!

    Har bokat en vecka med Walléns i slutet på april.

    Jag bor nere i Lund, är det någon mer än jag som ska ta sig upp och ner från landvetter härifrån?
    Hade varit gött att kunna dela bil eller liknande.

    the_novice svarade 17 år sedan 8 Medlemmar · 23 Svar
  • 23 Svar
  • swe131

    Medlem
    9 februari, 2007 vid 10:48

    Jag ska upp till landvetter från Båstad, så du kan plocka upp mig på vägen om det går bra.

  • suecocabron

    Medlem
    9 februari, 2007 vid 11:43

    @SWE131 364304 wrote:

    Jag ska upp till landvetter från Båstad, så du kan plocka upp mig på vägen om det går bra.

    Hehe, hade gärna gjort det om jag haft en bil att köra med 😀

  • canoya

    Medlem
    15 februari, 2007 vid 08:43

    Ser fram emot rapportering från er resa. Ska dit veckan efter midsommar.
    /Håkan

  • canoya

    Medlem
    2 mars, 2007 vid 21:41

    Nån mer än jag som köpt biljetter av FlyMe? 🙁

    Vad finns det för alternativ nu när de har kursat?

    /Håkan

  • jps

    Medlem
    2 mars, 2007 vid 22:27

    Kanske detta kan vara något att kolla upp:

    Sterling flyger Fly Me-resenärer
    Danska flygbolaget Sterling erbjuder sig att flyga resenärer som köpt biljett av konkursdrabbade Fly Me. Inrikesresenärer får flyga utan kostnad i mån av plats, medan utrikesresenärer erbjuds en rabatt, uppger bolaget i ett pressmeddelande.

  • the_novice

    Medlem
    2 mars, 2007 vid 22:38

    Så jäkla surt, har nu lyckats pricka in både Goodjet och FlyMe konkurserna… :tongue:

  • the_novice

    Medlem
    2 mars, 2007 vid 22:44

    Kollade på Sterling “erbjudandet” man får 200 kr rabatt per resväg, lite klen tröst…
    Täcker knappt brädfrakten 🙁

  • canoya

    Medlem
    2 mars, 2007 vid 22:58

    Jag köpte biljetterna på mitt Eurocard. De ber på sin hemsida alla som gjort det att skicka in en reklamation till dem så ska de försöka få ut pengarna. Enligt dera kundtjänst så är de ganska goda chanser att få pengarna tillbaka.

    Jag bokade nya flygbiljetter med Apollo. Tyvärr dubbelt så dyrt men man har då en dryg vecka på sig att betala bokningsavgiften. Då hinner man kanske se om det blir något annat bolag som köper konkursboet och driver bolaget vidare.

    /Håkan

  • suecocabron

    Medlem
    3 mars, 2007 vid 00:38

    Vad fick du betala hos Apollo, och från var?

    Det billigaste jag hittat låg på 4000 spänn med ticket från köpenhamn, inte speciellt kul, men vad är alternativet…?

  • the_novice

    Medlem
    3 mars, 2007 vid 14:33

    @canoya 367818 wrote:

    Jag köpte biljetterna på mitt Eurocard. De ber på sin hemsida alla som gjort det att skicka in en reklamation till dem så ska de försöka få ut pengarna. Enligt dera kundtjänst så är de ganska goda chanser att få pengarna tillbaka.

    Det låter ju bra men jag tror att resenärerna kommer väldigt långt ned på listan över vilka som ev. kan få pengar ur konkursboet. När goodjet kursade så lät det liknande men vi fick inte ett öre trots två tur och retur biljetter… :frown:

  • the_novice

    Medlem
    3 mars, 2007 vid 14:36

    Kollade på Flygvaruhuset, resa med två byten för endast 14920:- ….

  • the_novice

    Medlem
    3 mars, 2007 vid 14:49

    Såg att Wallen tänker kolla upp alternativa flyg, går kanske att få mängdrabatt…

  • canoya

    Medlem
    4 mars, 2007 vid 09:07

    Vi ska åka veckan efter midsommar, kostade ca 15500 för två vuxna och två barn med försäkringar. Från Landvetter.
    /Håkan

  • bjornen

    Medlem
    5 mars, 2007 vid 15:52
  • c-g

    Medlem
    6 mars, 2007 vid 20:28

    American Express: fyll i formuläret “Statement of Unauthorised Airline Ticket charge(s)”

    Citat:”Vi ber dig att fylla i och returnera orginalformuläret till oss så snart som möjligt. Så snart vi mottagit detta kommer det aktuella beloppet att krediteras på ditt konto.”

    Det låter som musik i mina öron. AMEX har online bedrägeriskydd på sina kort. Det kan vara det som dom nyttjar.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Rhodos 28/4 – 5/5

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.