Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Riktigt bra surf i Lejet i dag!

  • tompasurfer

    Medlem
    3 september, 2008 vid 20:08

    Japp, idag levererade Lejet fett igen (har varit rätt många bra Lejet dagar senaste månaden, eller hur?). Man fick dock skota ut saftigt i bottensvängarna då vinkeln inte var 100%, men seten som kom framförallt i mitten av viken var det bra punch i.
    Jag kom först vid 17.30 tiden och då var det rätt trångt i “spåret”, men efter 19 var det ju gott om plats.

    Nån mer som tog bilder (jag körde non-stop pga sen ankomst så fota var aldrig ett alternativ) ???

  • fj69

    Medlem
    4 september, 2008 vid 07:06

    Sorry startade en egen tråd när du gjort denna fina, så den inte hade vart naturligt att fylla på med egna bilder! men fin dag var det……och det verkar bli segling idag med.
    F

  • rrd

    Medlem
    4 september, 2008 vid 07:11

    Kul med många trådar! Bilderna togs vid 19-tiden o är ju lite mörka men ger en bra bild av vågorna tycker jag. Vi gör om allt idag fast med en storlek större segel?

  • sinker

    Medlem
    4 september, 2008 vid 07:28

    Härliga bilder! Finns det fler?
    /sinker

  • stefan_gbg

    Medlem
    4 september, 2008 vid 10:44

    Varför finns det människor som inte förstår att man inte skall lägga viktiga möten blåsiga dagar.

  • walle_gbg

    Medlem
    4 september, 2008 vid 16:21

    @RRD 496542 wrote:

    Helt klart på årets 10-i topplista, men kanske lite trångt mellan vågorna ibland.
    Segel 3.8-4.2

    Insåg att jag definitivt har färre dagar utanför 10-i-topp än med på listan hittills i år.
    Måste fundera igenom min jobb-hus-barn-mm-situation…

  • rrd

    Medlem
    6 september, 2008 vid 08:25

    Lite mer Sinker mm…

  • bopung

    Medlem
    6 september, 2008 vid 08:35

    brutala set på de första bilderna!!

  • woodleaflay

    Medlem
    6 september, 2008 vid 09:41

    @Walle_gbg 496836 wrote:

    Insåg att jag definitivt har färre dagar utanför 10-i-topp än med på listan hittills i år.
    Måste fundera igenom min jobb-hus-barn-mm-situation…

    Hm.. om du får fler dagar får du ju ännu fler utanför 10 i topp…
    Vill du inte ha några utanför skall du ju bara köra 10 gånger/år. 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Riktigt bra surf i Lejet i dag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.