Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Röda brädor

  • Röda brädor

    Publicerad av anonym-anvandare på 10 oktober, 2000 vid 09:42

    Är det sant att om man sågar av en röd bräda på mitten och limmar i hop den med en likadan grönsvart bräda med turkosa ränder och rosa prickar så kan man komma upp i över 200 km/h.
    är detta verkligen sant?

    anonym-anvandare svarade 23 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 oktober, 2000 vid 09:45

    Du måste ju vara helt jävla dum i huvudet!!! Fattar du inte att man knappast kan komma upp i över 267 me en sån bräda!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 oktober, 2000 vid 11:36

    vadå 267 med en sån bräda isånafall måste man ju ha gröna och rosa fotstroppar pucko

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 oktober, 2000 vid 12:16

    Metallicblå mastfot i kombination med röd fena, turkosa stroppar och gul hängsele ger planing vid stiltje.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 oktober, 2000 vid 12:33

    Är det sant att om man mal ner sin bräda och blandar den med svartpeppar och äppelmos som man sedan torkar i ugnen och blandar med mjöl så får man hasch?

  • daniel

    Medlem
    10 oktober, 2000 vid 12:46

    Lägger du på oragnegula eldflames i kombination med den ovan nämnda metalliclacken så gör brädan grymt feta pushloopar av sej själv (fast då måste det vara vågor högre än dubbelt masthögt)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 oktober, 2000 vid 12:47

    Hur jävla dum får man vara. Sprid absolut inte sådant det stämmer ju inte man får heroin om man maler ner brädan på det sättet du sa. Du måste ha en grön svart mastfot med automatisk låsning och lilla snören som är exact 337 cm långa.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 oktober, 2000 vid 12:49

    fungerar det med min mast hemma som är 25 cm hög det skulle ju innebära att jag jämt kan göra pushloops.
    Måste ner och köpa spray burk så jag får flames hörde att de rear ut spray burkar som gör automatiska flames.

  • daniel

    Medlem
    10 oktober, 2000 vid 12:58

    Ja man kan köpa sprayburkar billigt som genererar dynamiska flames i två olika färger. Köpte en burk här om dagen för endast 29.90:- och överraskade min chef med att lacka flames på hans bil som tack för att jag fick tjänsteledigt i vinter igen. Men han verkade inte så glad över det. När han skulle tvätta bort dom så flyttade de sej hela tiden (dynamiska, styrs av kyla,desto kallare det är desto fortare flammar dom). Han lakcade över hela skiten sen. Har inte vågat säga att det var jag för då kanske jag skulle bli av med min ledighet…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 oktober, 2000 vid 13:02

    fasiken vilka billga burka de jag såg kostade ju 31.42 kr men de var inte dynamiska.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 oktober, 2000 vid 13:28

    Ja, det stämmer fast han heter Arne. Inte hund.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 oktober, 2000 vid 20:09

    Om man tar ett rött och ett grönt segel och limmar ihop de så får man en kemisk reaktion som gör att hastigheten på stranden ökar i kvadrat och
    hastigheten på vattnet ökar i kubik och har man sedan tillgång till en mastfot
    så får man en kite, inte så svårt va !

    Kemist javisst!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Röda brädor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.