• patrikol

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 07:11

    @kvabbso 486245 wrote:

    Ja va fan e de med folk??? sitter dom hemma och muttrar att det är skit på kanal5 oxå???
    Måste man titta på grejerna om det retar en??
    Är det inte pnsamt när folk säljer sina grejer här i forumet då??
    Vi har ju ett köp och sälj………..

    Ja det kan man frågan sig?

    Borde finnas annat att lägga sin energi på.

    Finns massor av hemsidor för alla intressen och här på Steffo håller jag en väldigt hög nivå på tolleransen om vad som är ok för att få ett forum att vara levande utan en massa modererande så det är väldigt få gånger som jag gör någon moderering. Jag är den förste att önska att det inte skulle behövas alls, men tyvärr lever vi inte i en perfekt värld.

    Allt som har någon kiterelation är helt ok

    Det som inte har någon kiterelation får hamna i sitt forum.

    Att jag tillåter att man slänger in en länk till sin köp och sälj annons är pga att man har väldigt svårt för att få något sålt genom att bara lägga in det i köp och sälj. Man behöver oftast få ut meddelandet till så många kiteare som möjligt och då är det kitekonfen som gäller.

    Blir det för mycket och ni tycker att det blir störande så säg till så ändrar vi på det.

    Det är vi själva som bestämmer hur vi vill ha det.

    Har kanske flyttat 10 trådar det senaste året och fått in ett klagomål.

  • samhansson

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 07:16

    posta igen bara Hengo

  • patrikol

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 07:20

    @SamHansson 486253 wrote:

    posta igen bara Hengo

    Tack för din input alltid lika givande!

  • debkausf

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 07:26

    @SamHansson 486253 wrote:

    posta igen bara Hengo

    yeeeah! do it!

  • patrikol

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 07:30

    Nej nu får gnällspikarna ge sig ut och kitea.

    Det skall jag göra sen får vi se vad vi vill ha här.

    Skall vi släppa in mera intressen ,Wake, skateboard, Snowboard, vattenskidor, skidor, fyrhjulingar och så vidare så fixar vi det om Stefan går med på det.

    Tills vidare så får den som vill kolla på något som inte har med kite att göra kolla på andra forum. Eller andrabrädsporter eller offtopic.

    Men det är bara att skicka mig ett meddelande med vad ni tycker och jag kan lova er att majoriteten kommer att få styra.

    Vi kanske skall fimpa alla trådarna och slänga in allt i ett och samma forum.

    Så kom med konstruktiva förslag.

    Allas röster är viktiga! Majoriteten bestämmer näst efter Stefan såklart.

  • raggi-man

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 08:37
    patrikol;486258 wrote:
    Nej nu får gnällspikarna ge sig ut och kitea.

    Det skall jag göra sen får vi se vad vi vill ha här.

    Skall vi släppa in mera intressen ,Wake, skateboard, Snowboard, vattenskidor, skidor, fyrhjulingar och så vidare så fixar vi det om Stefan går med på det.

    Tills vidare så får den som vill kolla på något som inte har med kite att göra kolla på andra forum. Eller andrabrädsporter eller offtopic.

    Men det är bara att skicka mig ett meddelande med vad ni tycker och jag kan lova er att majoriteten kommer att få styra.

    Vi kanske skall fimpa alla trådarna och slänga in allt i ett och samma forum.

    Så kom med konstruktiva förslag.

    Allas röster är viktiga! Majoriteten bestämmer näst efter Stefan såklart.

    HA HA HA jaá så här blir det nog när det blåser fördåligt ;-/
    Alla relaterade brädsporter är ju faktiskt av intresse även om man inte utöver dom själv.
    Klart att som Kvabbso skrev köp och sälj tja håll det där och inte här men framför allt ÄR DET OCH SKA VARA ETT ÖPPET FORUM
    FUCK FRA

  • ninoh

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 09:05

    wtf!!? cable, wake och kite hör ihop.. hur kan du säga att cable är kiterelaterat men inte wake?? allt beror ju på åkstil och vad du gillar.

  • eddie

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 13:49
    kamikazekiteren;486236 wrote:
    va????? wakeboard är jo for bögar, och dette är inte ett bögforum elller…..?
    Bort med wakeboardfilmer, om det inte är toppless GIRLS som kjör!

    Jonas, du har gjort 923 inlägg.
    Inte ett enda vettigt ord har du lyckats få till.
    Det är imponerande!

    Är det en medfödd talang, eller kan man träna sig till den?

  • eddie

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 13:52
    patrikol;486250 wrote:
    Det är vi själva som bestämmer hur vi vill ha det..

    Precis. Om det då är intressant för några stycken, då borde ju wake-relaterat få ligga kvar?

    Omröstning?

  • hengo

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 14:46

    @Eddie 486345 wrote:

    Omröstning?

    done! ! !

  • patrikol

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 17:06

    @ninoh 486283 wrote:

    wtf!!? cable, wake och kite hör ihop.. hur kan du säga att cable är kiterelaterat men inte wake?? allt beror ju på åkstil och vad du gillar.

    Mycket enkelt dom som här på detta forumet använder Cabelparken gör det för att köra med sin Kiteboard när det inte blåser.

    Bra att kunna öva sina Wakestylekitetricks på.

    Just CCP är gjord av kiteare för kiteare och Wakeboardare med iofs.

    Så att finna relation till CCP är hur enkelt som helst.

    Men renodlad Wakeboard på en annan typ av bräda = Andrabrädsporter
    som dras rakt framifrån av en motorbåt och körs på swallvågor från båten.

    Passar som jag ser det bättre i forumet andrabrädsporter

  • gh0st

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 19:13

    @kvabbso 486245 wrote:

    Ja va fan e de med folk??? sitter dom hemma och muttrar att det är skit på kanal5 oxå???
    Måste man titta på grejerna om det retar en??
    Är det inte pnsamt när folk säljer sina grejer här i forumet då??
    Vi har ju ett köp och sälj………..

    är det skit på 5:an??! *mutter*

  • lars_m

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 20:29
    patrikol;486202 wrote:
    Nej har jag missat tack och lov!
    Men skulle det dyka upp åker det ut fortare än Qvickt.

    Wakeboard kan jag inte hur gärna jag än vill få till att passa i någon annan tråd andra brädsporter!
    Finns ingen som helst relation till kite!

    Geeez kom över dit jävla powertrip… :rolleyes:

    kite, wake, cable, paddelsurf o skottens rövhår e kiterelateret, kite e ju fan en crossover-grej – punkt slut!

    Lär lite edit/inte edit från kitesurferen.dk o alla andra forums o sluta med finredigeringen…

    om ingen har intress i tråden kommer den dö av sig själv – o du kann dricka en kall bärs på stranden istället för at leka megaforummaster 😉

  • patrikol

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 20:44

    @Lars_M 486475 wrote:

    Geeez kom över dit jävla powertrip… :rolleyes:

    kite, wake, cable, paddelsurf o skottens rövhår e kiterelateret, kite e ju fan en crossover-grej – punkt slut!

    Lär lite edit/inte edit från kitesurferen.dk o alla andra forums o sluta med finredigeringen…

    om ingen har intress i tråden kommer den dö av sig själv – o du kann dricka en kall bärs på stranden istället för at leka megaforummaster 😉

    Ha ha power tripp!

    Ja jösses. Vilken Kalle Anka värld lever du i?

    Jag kan säkert lära många forum o, hur liten man egentligen behöver moderera.

    Fråga vem som helst här som varit med ett tag om jag sysslar med fin redigering på forumet?

    Jag sysslar knappt med moderering överhuvudtaget det behövs inte enligt mig.

    Så jag kan garantera dig att det inte finns ett forum som är så lite modererat som Steffo och det är det många som inte gillar finns en del som gärna vill strama upp Steffo till att likna andra forum.

    Men jag vill att Steffo skall vara lika öppet som det alltid varit så därför balanserar jag hela tiden på gränserna.

    Ok nu vet du hur det verkligen ligger till här på Steffo.

    Inte ett rätt i ditt inlägg!

    Men försök igen kanske får du nått rätt nästa gång?

  • kvabbso

    Medlem
    2 augusti, 2008 vid 09:06

    fram För Fritt Forum

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.