Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skälåker 1/6 2010

  • Skälåker 1/6 2010

    Publicerad av schelin på 1 juni, 2010 vid 18:55

    Ett oredigerat videoklipp!
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=oCTN0r4kafU”]YouTube- Vindsurfing skälÃ¥ker[/ame]

    Någon som har några tips om hur man gör för att få klippet inbäddat i inlägget?

    imported_hakan svarade 13 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • schnitzler

    Medlem
    1 juni, 2010 vid 20:22

    arrrrrrrhh! Hur kan man inte komma med i bild?!?! Seglade ju samtidigt som alla dom…
    Kul att det filmades iallafall…

  • dr-masse

    Medlem
    2 juni, 2010 vid 07:24
    Schelin;614947 wrote:
    Ett oredigerat videoklipp!
    YouTube- Vindsurfing skälåker

    Någon som har några tips om hur man gör för att få klippet inbäddat i inlägget?

    Det ser inbäddat ut för mig… ?

  • mang-e

    Medlem
    2 juni, 2010 vid 08:53

    Så GÖTT med lite hederlig B&J segling och nått kastfall, känns så “hemma” :cool2:

  • schelin

    Medlem
    2 juni, 2010 vid 09:02
    dr Masse;614997 wrote:
    Det ser inbäddat ut för mig… ?

    Fick hjälp av Steffo med inbäddningen! Tack Steffo 😉

  • electric

    Medlem
    2 juni, 2010 vid 09:28

    Kul att du filmade. Ja, det blev ju en riktigt trevlig eftermiddag på Skälåker. Lite mot förmodan eftersom prognoserna inte var hundraprocentigt lovande. Förresten första gången jag var där; kommer att bli fler gånger!

    /Lars

  • stoorfaen

    Medlem
    2 juni, 2010 vid 10:48

    Åhh vad tråkigt det ser ut!! Jag är så jävla glad att jag stannade på kontoret hela dagen! I love the indoors…

  • local

    Medlem
    2 juni, 2010 vid 21:35
    Electric;615013 wrote:
    Kul att du filmade. Ja, det blev ju en riktigt trevlig eftermiddag på Skälåker. Lite mot förmodan eftersom prognoserna inte var hundraprocentigt lovande. Förresten första gången jag var där; kommer att bli fler gånger!

    /Lars

    Lars! Tack för att du räddade min (riktiga) premiär med att låna ut mastförlängaren. Blev en mycket trevlig sådan. Hade varit lite tungt att pumpa igång 5.3:an 🙂

    /Mattias

  • imported_hakan

    Medlem
    3 juni, 2010 vid 14:47

    Jag vet inte vem du är, men det var kul att du filmade. Det blev ju riktigt bra. Om du undrar vem jag är så hade jag en blå keps på huvudet och solglasögon på näsan.

    /Håkan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skälåker 1/6 2010

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.