Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skall du gifta dig !

  • Skall du gifta dig !

    Publicerad av colle_screamer på 30 oktober, 2008 vid 15:46

    De flesta som skall gifta sig brukar ju råka ut får fenomenet “kalla fötter” men jag kan nu starkt rekommendera en lösning som kommer ge er varma fötter.
    Upptäckte nämligen ett stort hål i torrdräkten i helgen nere vid vaden. tog då och klippte av en gammal dräkt strax under knät och drog på utanpå. Detta resulterade inte bara att det stoppade vattnet genom hålet utan höll även tätt mellan dräkten och skon samt värmde lite extra. Med denna oslagbara lösning kommer ni alltså aldrig att ha kalla fötter

    argulander svarade 15 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • svennebanan

    Medlem
    30 oktober, 2008 vid 16:03

    Bra idé. Gäller bra att hitta en gammal rosa dräkt att klippa i. Rosa benvärmare har jag inte haft sen….eh….

  • johnjrambo

    Medlem
    30 oktober, 2008 vid 21:30

    HAHAHA.

    Colle the dude.

  • lars_k

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 07:11

    Vart skall det då läcka ut när man kissar i dräkten? Blir lätt panik när värmen såattsäga stiger en åt huvudet…

  • carrera

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 09:50

    @Lars_K 513076 wrote:

    Vart skall det då läcka ut när man kissar i dräkten? Blir lätt panik när värmen såattsäga stiger en åt huvudet…

    Klockrent… Tänkte det samma!!!

  • colle_screamer

    Medlem
    1 november, 2008 vid 11:10

    Ha Ha Ha tänkte inte på det.

  • argulander

    Medlem
    1 november, 2008 vid 11:23

    Finns ett litet hjälpmedel som ibland används på långvården. En grej som ser ut som en kådis med slangkoppling framtill, slangen kan man sedan dra ut genom benet (eller varför inte genom ärmen). Kanske kan va nåt om man ska surfa länge och inte trivs med värme som kan stiga en åt huvudet eller halsen.

    Klas

  • stefanlindmark

    Medlem
    1 november, 2008 vid 15:00

    @argulander 513364 wrote:

    Finns ett litet hjälpmedel som ibland används på långvården. En grej som ser ut som en kådis med slangkoppling framtill, slangen kan man sedan dra ut genom benet (eller varför inte genom ärmen). Kanske kan va nåt om man ska surfa länge och inte trivs med värme som kan stiga en åt huvudet eller halsen.

    Klas

    Verkar intressant, men jag förstår inte riktigt. Du kanske kan ta en bild och visa hur det fungerar?

  • argulander

    Medlem
    1 november, 2008 vid 15:54

    @stefanlindmark 513388 wrote:

    Verkar intressant, men jag förstår inte riktigt. Du kanske kan ta en bild och visa hur det fungerar?

    Ha ha vore ju kul iofs

    Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skall du gifta dig !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.