Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skåne hjälp!

  • johnk

    Medlem
    1 juni, 2008 vid 22:20

    Klart man hakar på en roadtrip! Just nu endast helger, men Juli till Aug/Sep/Okt är jag “mellan jobb” så då är planen att luffa dit vinden finns.

    Hur länge har du tänkt stanna i landet den här gången Virena?

  • virena

    Medlem
    1 juni, 2008 vid 22:23

    @johnk 471743 wrote:

    Klart man hakar på en roadtrip! Just nu endast helger, men Juli till Aug/Sep/Okt är jag “mellan jobb” så då är planen att luffa dit vinden finns.

    Hur länge har du tänkt stanna i landet den här gången Virena?

    Cool! jag drar igen i september som planen är just nu, men det kansek blir oktober, vi får se beror lite på massa saker.

    Jag hoppas oxå pa massa roadtrips i sommar, vi hörs

  • lelleee

    Medlem
    2 juni, 2008 vid 08:48

    @Virena 471730 wrote:

    Hejhopp!

    Åker supergärna med om jag inte får nån mer med mig från götet. Vi kan väl höras imorn, mitt nummr är 0739929262.

    Ha det gott så länge, fasen vad skoj det skall bli:laugh:

    jajjemen, jag hör av mej ikväll.

  • johnk

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 09:00

    @Virena 471547 wrote:

    Hej hopp!

    Jag som aldrig kitat söder om Dalen skulle behöva lite hjälp av er goa skåningar:wink:. Jag har ju kommit på att det där med plattvatten kan va himlans trevligt ibland och har förstått att det finns en hel del sådant nere i skånetrakterna. Undrar lite vad det är för vindriktining som gäller i Lundåkra tex. Försökte titta på Wibbans bild över vägbeskrivningen men ser inte riktigt. Är det väst till ost som funkar?

    Just det, vet att inte windguru e världens bästa, men hittar inte lundåkra där finns det något närliggande man kan kolla eller brukar ni kolla DMI eller har ni nåt annat tips?

    / Virena

    http://www.windguru.cz/se/index.php?sc=59396 :santa:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skåne hjälp!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.