Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing skåre open!

  • pjoter

    Medlem
    28 december, 2007 vid 20:01

    låter fint.

    Hoppas de blir lagom vind så man kan köra där istället för habo. nån mer som ska med ner? kan bli riktigt gött!

  • jonaish

    Medlem
    28 december, 2007 vid 20:22

    Låter gött men fan heller, dä ä yöö sjukt kallt nu!!

  • kamikazekiteren

    Medlem
    28 december, 2007 vid 20:49

    @jonaish 435780 wrote:

    Låter gött men fan heller, dä ä yöö sjukt kallt nu!!

    Vi skifter innomhus , 100m til stranden och rett i bastua efteråt, hvor vi kan varme oss med öl og glögg. du är velkommen

  • patrikol

    Medlem
    29 december, 2007 vid 10:21

    Fan va gött! Hoppas ni får vind! Glöm inte att plåta så att vi kan få bli lite avis! Själv är man själv med små grabbarna som vanligt! Men sjukt kitesugen.

  • johanw

    Medlem
    29 december, 2007 vid 10:34

    hoppar idag jonas.. ser ut o bli gött imorogn dock..

  • kamikazekiteren

    Medlem
    29 december, 2007 vid 11:59

    Det blåser for mycket for pjoter,och det regnar lite. Jag ventar tills i morra, så jag kan kjöra 11:an. Vi provar igjen då, om vinden är bra rundt syd och over 6ms.

  • kamikazekiteren

    Medlem
    30 december, 2007 vid 08:46

    PJOTER är på väg ned nu, vi surfar med 11:an . PERFEKTE FORHOLD !! kl 10.30- 13.00

  • pjoter

    Medlem
    30 december, 2007 vid 14:15

    va riktigt bra idag! lite trista vågor för de mesta men gott tryck å go bastu etterpå. Lite bilder på norbaggen kommer senare.

  • budokai

    Medlem
    30 december, 2007 vid 14:23

    Finns det inte massa sten där i Skåre?
    Det är ju sten på både öst- och väst-sidan.

  • kamikazekiteren

    Medlem
    30 december, 2007 vid 14:36

    Stranden är ca 2km. och då blir det gott om plass for två kitere. Det är sant at det är lite sten på både sidorna, ca50m. x 50m. Skal du åke på tur , går det ann at kite utanom. Jag har kitet til kämpinge i somras och åkte jag 50m. från land är det inget problem.

  • patrikol

    Medlem
    30 december, 2007 vid 19:36

    @pjoter 436039 wrote:

    va riktigt bra idag! lite trista vågor för de mesta men gott tryck å go bastu etterpå. Lite bilder på norbaggen kommer senare.

    Gött det skall bli kul att se en norsk bagge! 🙂

  • edorf

    Medlem
    31 december, 2007 vid 08:12

    har du kajtat ända till kämpinge jonas ! ?! d är fan hård !! alla jordens stenar kommer just nämnligen från just den 7 km sträckan av kust linje!! och de är inte små

  • kamikazekiteren

    Medlem
    31 december, 2007 vid 16:26

    @edorf 436118 wrote:

    har du kajtat ända till kämpinge jonas ! ?! d är fan hård !! alla jordens stenar kommer just nämnligen från just den 7 km sträckan av kust linje!! och de är inte små

    det var den dagen kystbevakningen sönk sitt flyg, Det blåste så lite at jag nestan inte kom hjem.Jag måste stanna fore hamnen fordi jag inte klarade av at ta dom siste 10 höydemeterene.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing skåre open!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.