Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skjuts önskas till väddö nu på lördag!

  • Skjuts önskas till väddö nu på lördag!

    Publicerad av peter_g på 14 juli, 2006 vid 10:59

    Är det någon som ska till väddö på lördag så hakar jag gärna på. Jobbar i Danderyd precis brevid norrtäljevägen till 14.00 sen så måste det surfas!!

    Ring mig på 0708-742437 om ni har en plats över och vill dela på soppa!

    TACK!

    calle_b svarade 17 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • calle_b

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 11:15

    Jag lider med dig… Lillebrorsan mötte jag vid Bungehallen på väg till BästeTräsk 😉 Själv har jag en dejt med Ekeviken om en timme. Trodde du skulle vända tillbaka till Öin så fort du skådat prognosen;)

    Ha d gött

  • calle_b

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 11:21

    Tänk dig min utsikt med det här :
    Fårösund, 2006-07-14 kl. 13:00:
    N 12 m/s. 18.1 grader. uppehåll.
    Drar om 29.10 min mwhoahahahahaa

  • wiseguy

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 17:25
    Calle_B wrote:
    Tänk dig min utsikt med det här :
    Fårösund, 2006-07-14 kl. 13:00:
    N 12 m/s. 18.1 grader. uppehåll.
    Drar om 29.10 min mwhoahahahahaa

    visst är det skönt att sitta hemma och titta på en ofelbar prognos.. resan till surfet blir så mkt lungnare när man vet att det kommer att funka. Ungefär samma känsla som man får när man innan man går ut och festar vet man kommer få komma till efteråt 😉

  • calle_b

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 18:28

    Hahahaha, well put, Wiseguy.
    Fårösund ligger precis där jag bor o pluggar så jag klev även ut på min balkong och spanade ut över sundet, med många vita gåsar:D
    Blev inte så besviken på dagen, som var fylld av sol, runt 12-13 m/s i byarna och vissa huvudhöga vågor…
    Segel på stranden var vissa 3.7:or och nån gammal 5.5. Själv 4.2, max nerdrag och rätt platt, med viss tailriding i slutet. Öm högerfot efter inte bara en, utan två, plattlandningar från yttre stratosfären, samt en uselt tajmad avklivning rätt på en sten-jäkel (en av de få på Ekeviken).

    Hur var Mats Väg?

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skjuts önskas till väddö nu på lördag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.