Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skotten din fitta!

  • samhansson

    Medlem
    5 september, 2009 vid 11:12

    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=68441″]2 kompletta kitt för 8900:- EH 12 & 8 – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

    HUR SKA DU HA DET!

  • jonaish

    Medlem
    5 september, 2009 vid 18:39

    kunde ni inte bara ha tagit det här via er lunarstorm istället? 😉

  • crash151

    Medlem
    5 september, 2009 vid 18:52
    jonaish;573581 wrote:
    kunde ni inte bara ha tagit det här via er lunarstorm istället? 😉

    Heheho…:grin:

  • skotten

    Medlem
    5 september, 2009 vid 20:26

    hahaha awesome stuff dude

  • hugeo

    Medlem
    7 september, 2009 vid 09:10

    eh suger det vet väl alla nu när du säljer 😉

  • peter_nilsson

    Medlem
    7 september, 2009 vid 12:30
    jonaish;573581 wrote:
    kunde ni inte bara ha tagit det här via er lunarstorm istället? 😉

    Ha ha ha.

    Jag tror nog skotten är på lunarstorm för jag har inte sett honom kita något i år. Jag har däremot sett honom stå på stranden och babbla:smile:.

  • samhansson

    Medlem
    7 september, 2009 vid 12:55

    Du avråder tydligen köp av EH pga att de är för svåra……

  • peter_nilsson

    Medlem
    7 september, 2009 vid 13:14
    SamHansson;573932 wrote:
    Du avråder tydligen köp av EH pga att de är för svåra……

    Jag körde EH Rippher som första kite, inga problem. Man tröttnar ju i alla fall inte som man skulle göra med en renodlad nybörjar kite. Rippher är klart prisvärda kites.

  • superlativo

    Medlem
    7 september, 2009 vid 13:44
    peter_nilsson;573936 wrote:
    Jag körde EH Rippher som första kite, inga problem. Man tröttnar ju i alla fall inte som man skulle göra med en renodlad nybörjar kite. Rippher är klart prisvärda kites.

    Word!
    Lärde mig också med en EH Rippehr utan problem. “Att den är svår”, skulle jag inte vilja påstå.. Helt klart en prisvärd kite som är snabb, stabil och som har en hel del förstärkningar som gör att den inte går sönder så lätt som andra dyrare märken visats sig göra.

  • egget_

    Medlem
    7 september, 2009 vid 14:47

    Kan inte annat än att hålla med föregående talare……Rippehr rockar!!
    Har kört några olika årgångar och den levererar hela tiden och bommen är föredömligt enkel…inte en masa lullelull som kan strula.

    Kanske inte den enklaste att vattenstarta, men inget som stör direkt.

    Det är förvisso bara vad jag tycker…..Skotten har också rätt till sin precis som alla andra. Blir man tillfrågad kan man inte mörka vad man tycker bara för att man ska kränga prylar – inge bra business i längden det där och dessutom väldigt respektlöst mot den som frågar.
    /Egg

  • hugeo

    Medlem
    7 september, 2009 vid 14:52

    Skotten e en ulv i fårakläder ‘gillar EH’ men kör Baish!

  • jakobb

    Medlem
    7 september, 2009 vid 15:36

    ovando is the shit

  • skotten

    Medlem
    7 september, 2009 vid 18:27

    ok who the fuck is Patrik the “skurk”… because I havent sold a kite to him.

  • skotten

    Medlem
    7 september, 2009 vid 19:56

    ok so heres what happened.. now that its public…

    from what I can gather some dude called patrik was about to sell his kites to someone… apparently I had spoken to that someone and they had asked for advice regarding the rippehr, I told that person that the rippehr was a high perfomance kite and maybe not the best choice for a noobie. Subsequently the buyer bailed on the deal with this patrik dude.

    Now seriously… I didnt do anything wrong… I didnt sell this buyer a kite myself, and I dont care who is selling kites or what brand they are. I will always give my honest opinion on their gear if someone asks… and thats all it is… my opinion.. thats how I roll, and thats why people ask.

    I will always speak very highly of EH, I think they are awesome kites, Hugo and I named and designed the cosmetics for the OVANDO for fuck sake, but one thing I will not do is bullshit people.

    Patrik, I am real sorry that the sale fell through man, If you have a problem selling the gear let me know and I will find another buyer for it dude,

    Surferlove

  • martent

    Medlem
    8 september, 2009 vid 06:56

    Ok skotten du är förlåten!!!!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skotten din fitta!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.