Senaste nytt Forums Övriga Off Topic skulle behöva lite råd!

  • skulle behöva lite råd!

    Publicerad av malou på 17 februari, 2008 vid 18:20

    hejsan, jag har ett problem, ska göra en longboard i skolan och måste köpa truckar o hjul själv. Jag behöver bara nåt billigt, vart hittar man det, och vad är rimliga priser för det?? =S är en aning lost i det här ämnet !

    //MALOU

    svenne svarade 16 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • spray

    Medlem
    18 februari, 2008 vid 21:09

    Vadå longboard? Vågbräda med hjul…?!

  • perrapops

    Medlem
    18 februari, 2008 vid 21:17

    Vafan Spray! En Longboard är en slags skateboard som man cruisar fram med:)

  • mr_johan

    Medlem
    18 februari, 2008 vid 21:45

    http://www.nocomply.se/ tar 449 för Randall R-II truckar, det är billigt och bra. tyvärr har dom inte mycket hjul att välja på men dom longboardhjulen dom har kostar 321 och det är billigt. longboard.se har annars det bästa utbudet men lite dyrare.
    Hur har du tänkt att bygga brädan och i vilket material? Jag har byggt lite brädor och det är jävligt kul när man lyckas, kör nu på randall R-II 180mm truckar med 81 mm hjul och en hjulbas på 72 cm så den svänger riktigt bra men blir väldigt vobblig downhill. Lycka till.

  • svenne

    Medlem
    19 februari, 2008 vid 06:45

    Stadium har ett eget märke, Warp, som är äckelbilliga. Men du får vad du betalar för. Om du bor i Stockholm har One Off på Vasagatan bra priser. Och kahalani.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic skulle behöva lite råd!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.