Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Slalom i Fiskebäck på lördag

  • kinetic

    Medlem
    5 september, 2013 vid 17:10

    Bra höjd, 3-4 m eller mer?

  • marden

    Medlem
    5 september, 2013 vid 17:49

    1-2m skulle jag säga , men det är ändå 10gr högre än vad jag skulle komma…

  • seve1000

    Medlem
    5 september, 2013 vid 20:20

    Önskar det vore jag som kunde segla sådär!
    Kul att seglet kommer till glädje eller om det nu var skräck;-)

    Lite sjukt är det att jag köpte 50st sådana segelsiffror 2009 och i år fick jag köpa nya då alla var slut:-)
    Vilken dag ni verkar haft!

    @glader 715622 wrote:

    Så är det. Henrik Schill hade säkert inte erkänt att han var och hoppade i Fiskebäcks-choppen i söndags om vi inte haft den här bilden.

    (Bild Staffan Rönnefors. Får inte användas vidare utan tillstånd. Bilden lågupplöst här. Helt grym i original!)

  • glader

    Medlem
    5 september, 2013 vid 20:36

    Det önskar jag också att jag kunde Henrick! Vi hade en underbar dag i söndags. Fakirsurfet med tuppen på måndagen var dessutom ännu bättre.

    För den som inte vet det så är det fenomenale Olle Schoultz på kortet. Bifogar två snygga kort till på Olle. Segla på fenan!

    … och så ett på Daniel Borgelind eller vem det nu är …. 😉

    (Bilder Staffan Rönnefors. Får inte användas vidare utan tillstånd. Bilderna lågupplösta här. Helt grymma i original!)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Slalom i Fiskebäck på lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.