• sö 18/01

    Publicerad av cellentropya på 17 januari, 2009 vid 17:46

    är det för kalt eller finns någon som ska ut imorgon ? isf var ska funkar bäst?

    Jag klarar inte av mer, måste gå ut även bara 30 min!

    hektor svarade 15 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • hektor

    Medlem
    17 januari, 2009 vid 18:20

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
    klart vi ska ut!!! klagshamn fick jag tips om på de rådande vindarna… när var hur????

    //kitekåt

  • olle-2

    Medlem
    17 januari, 2009 vid 19:08

    Jag kommer nog vara där en stund på förmiddagen, ser ut att vara uppehåll då. Åk inte ut till surfklubben och launcha, det suger plus att du då kommer ha mkt kort distans till djupt vatten, dålig kombo i kyla och frånlandsvind. Parkera bilen i början på reningsverket och traska på stigarna rakt söderut så kommer du till en gräsplätt på ca 50X50 m. Ska se om jag kan hitta en bild som bättre beskriver vägen.

  • olle-2

    Medlem
    17 januari, 2009 vid 19:18

    Får se om denna bild funkar.

    Parkeringen ligger precis i början på reningsverket som man kör förbi på väg ut mot hamnen.

  • cellentropya

    Medlem
    17 januari, 2009 vid 19:19

    klagshamn ser ut bra på windguru men jag har aldrig kita där, var man kan rigga, och regel? alt också lundåkra skulle funkar grym.

    kring 11.00?

  • hektor

    Medlem
    17 januari, 2009 vid 19:23
    cellentropya;526081 wrote:
    klagshamn ser ut bra på windguru men jag har aldrig kita där, var man kan rigga, och regel? alt också lundåkra skulle funkar grym.

    kring 11.00?

    dado

    kör du från malmö, och kan man haka på (bor typ vid caroli, men kan ta mig med buss typ vartsomhelst)? isf tar jag vilken tid som helst =)
    hyr bil annars, ut ska jag!

  • hektor

    Medlem
    17 januari, 2009 vid 19:24
    -Olle-;526080 wrote:
    Får se om denna bild funkar.

    Parkeringen ligger precis i början på reningsverket som man kör förbi på väg ut mot hamnen.

    tokbra bild, hatten av!

  • cellentropya

    Medlem
    17 januari, 2009 vid 19:34

    oj,

    tack!

    missat din svar när jag har skickat meddelanden. låtar bra.

    vi ses i kyla 😮 😀

  • cellentropya

    Medlem
    17 januari, 2009 vid 19:40
    hektor;526082 wrote:
    kör du från malmö, och kan man haka på (bor typ vid caroli, men kan ta mig med buss typ vartsomhelst)? isf tar jag vilken tid som helst =)
    hyr bil annars, ut ska jag!

    kalasbra, jag kan hämta dig på carioli eller sas hotel kl 11.00 eller är det för sent?

  • hektor

    Medlem
    17 januari, 2009 vid 19:44
    cellentropya;526086 wrote:
    kalasbra, jag kan hämta dig på carioli eller sas hotel kl 11.00 eller är det för sent?

    dado

    dude, FAN va juste! 11 vid caroli blir bra, tror att vi kommer ge upp av andra anledningar än att solen går ner iaf 😉
    titta efter snubbben med en blomma i håret
    alternativt han som står med två kites, bräda och en ikeakasse!
    mitt nummer är förresten 070 370 6400

  • cellentropya

    Medlem
    17 januari, 2009 vid 20:14
    hektor;526088 wrote:
    dude, FAN va juste! 11 vid caroli blir bra, tror att vi kommer ge upp av andra anledningar än att solen går ner iaf 😉
    titta efter snubbben med en blomma i håret
    alternativt han som står med två kites, bräda och en ikeakasse!
    mitt nummer är förresten 070 370 6400

    spiked ma bro!

    carioli, 11.00 tiden, jag ta kaffe… klagshamn… mot kyla använder jag min fantasi och my hope 😀

    Se ya

    dado
    0704330338

  • skotten

    Medlem
    17 januari, 2009 vid 22:43

    hi guys, maybe I will take a swing by tomorrow, see how the weather is going to be – bring a helmet if you have one, there are a shitload of random stones at the spot, and well, its only going to take one to really fuck up your day.

    Have an awesome session if I dont make it down.

    surferlove.

  • hektor

    Medlem
    18 januari, 2009 vid 14:39

    Yup, sten fanns det där, kunde blivit en snygg s-bend (?) om man vart mer beredd på den jäkeln 😉
    soft dag idag, körde kanske 1,5 timme, och inser att jag behöver varmare skor och handskar framöver… nästa helg blir det nya tag!

  • ollep

    Medlem
    18 januari, 2009 vid 20:20

    Hallu, fan va gött ni har då med bra vind. Tisdag eller onsdag kanske man kan kita lite igen om det inte spöregnar. Jag köpte 5mm c-skin handskar och c-skin skor från surfers, dom håller värmen bättre än jag trodde måste jag säga. Riktigt bra grejer, dom rekommenderar jag varmt:smile: När skall du köra på våran hemmaspot nästa gång då Hektor?

  • lina

    Medlem
    19 januari, 2009 vid 00:40

    härligt hektor att du fick ut o köra äntligen! förlåt för att man är lite kinkig med graderna så här års.
    hur var surfet?

  • hektor

    Medlem
    19 januari, 2009 vid 07:30
    BennyTC;526245 wrote:
    Hallu, fan va gött ni har då med bra vind. Tisdag eller onsdag kanske man kan kita lite igen om det inte spöregnar. Jag köpte 5mm c-skin handskar och c-skin skor från surfers, dom håller värmen bättre än jag trodde måste jag säga. Riktigt bra grejer, dom rekommenderar jag varmt:smile: När skall du köra på våran hemmaspot nästa gång då Hektor?

    e du tebax i svea rike? var det egypten senast? får bli varberg i sommar igen, när man kan lägga en helg där uppe med fest – stan e ju lite död så här års…
    tror jag ska köra med sämskinn istället :tongue: nä men kanske ett par nya mystic blade boots till helgen, om jag hittar nån som säljer mystic här nere.

    lina – måste ju vara så att vi från bohuslän är lite tuffare än er skåningar 😉
    jodå hyfsat surf, efter att ha snubblat på stenen var jag ju dock lite skeptisk till att hoppa… var ju verkligen tokgrunt där! blev riktigt fint när vi packade ihop och solen bröt igenom allt det gråa

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.