• cellentropya

    Medlem
    19 januari, 2009 vid 11:10
    hektor;526290 wrote:
    e du tebax i svea rike? var det egypten senast? får bli varberg i sommar igen, när man kan lägga en helg där uppe med fest – stan e ju lite död så här års…
    tror jag ska köra med sämskinn istället :tongue: nä men kanske ett par nya mystic blade boots till helgen, om jag hittar nån som säljer mystic här nere.

    lina – måste ju vara så att vi från bohuslän är lite tuffare än er skåningar 😉
    jodå hyfsat surf, efter att ha snubblat på stenen var jag ju dock lite skeptisk till att hoppa… var ju verkligen tokgrunt där! blev riktigt fint när vi packade ihop och solen bröt igenom allt det gråa

    ja, det var grym igår, tack för mycket uppskattad sällskap!! Det var ett kalasupplevelse att se att jag inte fryser som f***n!

    Kanske jag ska ut för repris imorgon mellan 12.00-15.00 och det blir Habo, ser ut fin på windguru och ev lite sol också.

  • skejtar_henke

    Medlem
    19 januari, 2009 vid 11:31

    klagshamn är ju ett sådär kul ställe. Sura vindsurfare och stenigt. Men visst i brist på annat så…

  • hektor

    Medlem
    19 januari, 2009 vid 11:39
    cellentropya;526333 wrote:
    ja, det var grym igår, tack för mycket uppskattad sällskap!! Det var ett kalasupplevelse att se att jag inte fryser som f***n!

    Kanske jag ska ut för repris imorgon mellan 12.00-15.00 och det blir Habo, ser ut fin på windguru och ev lite sol också.

    det är jag som ska tacka! gurun pratar om vind till helgen, då tycker jag vi testar nåt annat än klagshamn och hoppas att det är många drakar i luften

  • cellentropya

    Medlem
    19 januari, 2009 vid 11:58

    tror jag ska köra med sämskinn istället :tongue: nä men kanske ett par nya mystic blade boots till helgen, om jag hittar nån som säljer mystic här nere.



    Hej,

    Kolla on top sports, och prata med Kent han har alt du behöver och en grym service!
    Telefon: 0701-72 16 53
    Web: http://www.ontopsports.com
    Epost: info@ontopsports.com

    Det är inge reklam bara min nöjda erfarenhet!

    Vi ses

  • hektor

    Medlem
    19 januari, 2009 vid 13:25

    yes, ska kontakta honom så snart jag sett mitt lönebesked 😉 ligger 12′ back sen resan till gwad
    borde lösa sig med nudlar några dagar i veckan

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.