Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sommarjobba som kiteinstruktör!

  • Sommarjobba som kiteinstruktör!

    Publicerad av kitemaster på 26 februari, 2009 vid 11:28

    Kiteinstruktör sökes!

    Vill du arbeta med kitesurfing i sommar?
    Vill du bo och jobba vid en av Sveriges bästa kitespots?

    Skånes Kitecenter utökar sitt instruktörsteam inför säsongen 2009 och söker en eller två nya instruktörer med goda kitekunskaper och gärna erfarenhet från att ha instruerat tidigare.

    Helst ska du redan ha instruktörslicens genom KSA eller IKO, annars finns det möjlighet att ta det genom oss.

    Vi erbjuder jobb från 1 maj till 1 oktober och utgår från Habo Ljung i Lommabukten.

    Vi kan även ordna billigt boende i området.

    Intresserad?
    Skicka ett mail med en kort beskrivning av dig själv till info@skaneskitecenter.se

    yann svarade 15 år, 2 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • jonaish

    Medlem
    26 februari, 2009 vid 11:57

    Jag har intyg att jag har genomgått kurs som seglarskoleinstruktör, funkar det bra istället för IKO o KSA?

    vart instruktör och assisterande instruktör i 3 år typ

  • tomp89

    Medlem
    26 februari, 2009 vid 12:02
    jonaish;532577 wrote:
    Jag har intyg att jag har genomgått kurs som seglarskoleinstruktör, funkar det bra istället för IKO o KSA?

    vart instruktör och assisterande instruktör i 3 år typ

    hahaha tveeeek… det har jag med men jag tror inte det gills som detta.
    skulle vara gött om det var så iofs

  • skotten

    Medlem
    26 februari, 2009 vid 14:25

    come on, everyone.. spend a summer down here, you will not regret it.. Hengo.. what you doing?? fancy spending a season down here with us?

  • jonaish

    Medlem
    26 februari, 2009 vid 15:17

    @skotten 532603 wrote:

    come on, everyone.. spend a summer down here, you will not regret it.. Hengo.. what you doing?? fancy spending a season down here with us?

    Grym ide skotten, du tar din pick upp dit å så kommer Hengo ner hit med sitt pack!!

  • litease

    Medlem
    26 februari, 2009 vid 20:50

    Jag är på! Får man lära sig kitea innan man går utbildningen eller ingår det? lånebräda hade varit bra om ni kunde fixa också? Men annars är jag sjukt flitig.

  • kamikazekiteren

    Medlem
    27 februari, 2009 vid 11:34

    jag ær interesserad erik, vi snakkes!!

  • tomw

    Medlem
    28 februari, 2009 vid 21:41

    Om kamikaze ska lära folk att kita…..whats the world coming to.

    Och andra sidan, kanske han kan visa skallen och då blir det safety first…

  • kicken

    Medlem
    1 mars, 2009 vid 00:03

    Jag är sugen på sommarjobba som kiteinstruktör !!!
    har sjukt bra tålamod och har lätt för att lära ut nya saker. Jag är Teamåkare för Robsport och har erfarenheter innom sporten. jag har jobbat som kanotintruktör i 4 år som sommarjobb, men börjar tröttna på det. vill testa på något nytt. Dock har jag Ingen IKO eller KSA utbildning.

    Be in touch ! 0701764813
    Email: mrmackan@hotmail.com

    Marcus Frick

  • _sofia_

    Medlem
    1 mars, 2009 vid 02:03

    Jag hade nog vart grym lärare 😀

  • jonaish

    Medlem
    1 mars, 2009 vid 11:40

    @_Sofia_ 532913 wrote:

    Jag hade nog vart grym lärare 😀

    hur har helgen varit snäckan ella ska jag fråga Mr H om det? 😉

  • _sofia_

    Medlem
    1 mars, 2009 vid 17:47
    jonaish;532932 wrote:
    hur har helgen varit snäckan ella ska jag fråga Mr H om det? 😉

    ho ho, skåne helgen va najs kan man minst sagt säga, biten i skejt nu så lär bli mer av den varan. Awesome roadtrip me Kalina ner/upp ah sen ett gott omhändetagande av Mr H. Ah så har man fått se andra sidor av malmöe som jag int trodde jag skulle få uppleva!

  • jonaish

    Medlem
    1 mars, 2009 vid 19:10

    @_Sofia_ 532980 wrote:

    ho ho, skåne helgen va najs kan man minst sagt säga, biten i skejt nu så lär bli mer av den varan. Awesome roadtrip me Kalina ner/upp ah sen ett gott omhändetagande av Mr H. Ah så har man fått se andra sidor av malmöe som jag int trodde jag skulle få uppleva!

    Nawww va härligt! Jaaaa Rosengård är en upplevelse i sig 😉

  • yann

    Medlem
    1 mars, 2009 vid 19:30

    @_Sofia_ 532980 wrote:

    ho ho, skåne helgen va najs kan man minst sagt säga, biten i skejt nu så lär bli mer av den varan. Awesome roadtrip me Kalina ner/upp ah sen ett gott omhändetagande av Mr H. Ah så har man fått se andra sidor av malmöe som jag int trodde jag skulle få uppleva!

    Du får hänga med på gubbskejt Sofia. Jag har ett lösskägg du kan låna.

  • _sofia_

    Medlem
    1 mars, 2009 vid 19:48
    Yann;532989 wrote:
    Du får hänga med på gubbskejt Sofia. Jag har ett lösskägg du kan låna.

    Ah when ? where ? :laugh:

  • yann

    Medlem
    1 mars, 2009 vid 21:41

    Vi kör i berget för det mesta vid den här tiden på året men nu till våren lär det ju bli en del i actionparken eller ännu hellre Stenkullen. Jag säger till nästa gång. Det har inte blivit så mycket de senaste veckorna.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sommarjobba som kiteinstruktör!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.