• yeeah

    Medlem
    8 oktober, 2007 vid 20:28

    fy fan mannen du kan väl inte ha en rosa/cerise kite? tom dannes gröna variant ser ju schysst ut i jämförelse:wink:
    /Jakob

  • magnush

    Medlem
    8 oktober, 2007 vid 20:32

    Fick mina Rev idag med. Ska bli riktig skoj att testa dem senare i veckan.

  • hovang

    Medlem
    8 oktober, 2007 vid 20:40

    Jag har oxo en fin gammal grön SS Fuel 03 som är i precis samma färger som Dannes o den tycker jag e skiiitfin!

    Det ska vara vara lila kite o guldstroppar nästa år! Du ändrar dig ska du se..

  • larssa

    Medlem
    8 oktober, 2007 vid 21:44

    Jag fick mina osså och nu vill jag ha VIND!

  • danneee

    Medlem
    9 oktober, 2007 vid 11:26

    @yeeah 420722 wrote:

    fy fan mannen du kan väl inte ha en rosa/cerise kite? tom dannes gröna variant ser ju schysst ut i jämförelse:wink:
    /Jakob

    Vadå tom Dannes, går ju inte att jämföra med den Cerisa 😉 … Den nya reven grön/svart/grå är inte dum alls. Kan ju inte rå för att vissa inte har smak och kör bruna kites…

    Martin, blev det andra stl förutom 9:an? Vilka kombos har du där ;)…

    Den gröna Fuelen, ligger på köp/säljforumet om ngn är sugen 🙂

    / Danne

  • larssa

    Medlem
    9 oktober, 2007 vid 14:44

    Nu när det e så många som skaffat nya kites, är det nån som e ledig i morgon på dagen och vill ut och köra om det blåser?

  • hovang

    Medlem
    9 oktober, 2007 vid 16:45

    @Danneee 420851 wrote:

    Vadå tom Dannes, går ju inte att jämföra med den Cerisa 😉 … Den nya reven grön/svart/grå är inte dum alls. Kan ju inte rå för att vissa inte har smak och kör bruna kites…

    Martin, blev det andra stl förutom 9:an? Vilka kombos har du där ;)…

    Den gröna Fuelen, ligger på köp/säljforumet om ngn är sugen 🙂

    / Danne

    Det blev en 13/9 combo.. jag hoppas på att det ska räcka med en 13 annars har jag en 16 PD i bagaget 🙂

  • gasen

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 12:39

    Ser bra ut Martin, får komma ner och kolla när du kör sen.

  • toby

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 13:06

    @Larssa 420883 wrote:

    Nu när det e så många som skaffat nya kites, är det nån som e ledig i morgon på dagen och vill ut och köra om det blåser?

    Då jag går i funderingar att köpa en el. två Rev vore det schyst å få en rapport när ni har testat grejorna 🙂

  • magnush

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 13:20

    zeke (jens) har kört Rev 11an i 2 månader och nu fått 7,9,13 med. Han har nog bäst koll på hur Rev är i olika förhållanden

  • larssa

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 19:26

    Ja hör med Jens han vet bäst. Jag har också kört 11:an och jag älskade den. Den är riktigt snabb och stabil med en skön bom.

  • tomw

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 19:51

    Martin,

    Blir intressant att höra din impressions. SS postar måttlig bottom end på Reven, och forums bekräftar detta, så 13-9 var nog en bra val.

    TW

  • nilsson

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 21:51

    @TomW 421196 wrote:

    Martin,

    Blir intressant att höra din impressions. SS postar måttlig bottom end på Reven, och forums bekräftar detta, så 13-9 var nog en bra val.

    TW

    Såg Jens köra med sin 13 rev i 5-6m/s med en UG Flex 128, så det är ganska hyfsat “Low end”, men som sagt var Jens vet det bättre.

  • skotten

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 22:52

    ooh cool, look forward to seeing this one in sky, post photos asap, the bar looks nice and clean as well, nice lookin kite.

  • plattvatten

    Medlem
    14 oktober, 2007 vid 21:45

    Ja, bör tillägga att en 11 rev är större än en 14m2 octane slingshot, i duken och lowend! så en 9 rev är väl kanske då en 12 c-kite? Grym kite, kan rekommedera.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.