Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf i Varberg på midsommarafton?

  • snygging

    Medlem
    28 juni, 2011 vid 18:12
    NN4AN_Mike;660454 wrote:
    Ola, din gamla svenska-lärare! Nu tar du din kite och kommer ner till Rolfstorp på fredag, Kite på dagen och sen myspys i bastun på kvällen. Så kan vi samtala lite om grammatiska frågeställningar som kan dyka upp på olika internetforum… Det är fan viktigt nu! Jag har inte kitat på 2 år, och nu finns det inga ursäkter kvar!

    Det är aldrig för sent att sticka ut och rasta sina c kites!

  • nn4an_mike

    Medlem
    28 juni, 2011 vid 19:54

    Jag kör aldrig på nåt annat än min röda Naish V4, Den bästa kiten som någonsin gjorts. Den produktionsstoppades enbart för att inte ta död på alla övriga märken och hålla marknaden vid liv. Om du någonsin skulle se en sådan till försäljning så se för guds skull till att vara den högstbjudande… Till vilket pris som helst!

  • sidpiraya

    Medlem
    30 juni, 2011 vid 13:22

    Du din gamle pingvin kan du inte massa dig ner till secet vomb på söndag Team R ska samlas du smälter lätt in bland oss andra gamlingarna.

  • nn4an_mike

    Medlem
    30 juni, 2011 vid 14:53

    Det hade vart Pheeett, eller vad man säger nuförtiden…. Dessvärre går söndagen bort, måste tillbaka till min gamla lya i partille och städa ut det sista innan besiktningen. Men jag kommer gärna ner nästa gång.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf i Varberg på midsommarafton?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.