Senaste nytt Forums Vågsurfing Surfbrädor/pris/spanien

  • Surfbrädor/pris/spanien

    Publicerad av nisse_surf på 26 januari, 2009 vid 15:08

    aloha allihopa!!
    jag skulle åka till spanien hur mycjket kan en surfbräda kosta där?d det är inte samma pris som i sverige här kostar de kanske 5kå danke för alla tips!! cya!…^^

    jorge svarade 14 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • danielf

    Medlem
    27 januari, 2009 vid 17:55

    Med tanke på höjda euron och ev. kostnad för att få hem brädan på ett flyg, så är frågan om du sparar så mycket. Enda sättet är nog att googla och sen göra jmf. själv mot de som erbjuder samma bräda.

    Bestäm dig först vad för bräda du är ute efter. Nybörjare? Shortboard för användning utomlands? All-round bräda, med fokus på vintertid i Sverige?

    Skulle påstå att du gör dig själv en björntjänst genom att köpa din första bräda utomlands, om du inte har koll. I Sverige lurar sällan någon på dig något som är “fel”. Den risken ökar markant om du t ex skall inhandla själv på holmarna eller liknade.

    Vet inte hur många som kommit hem med en “gun”, som är gjorda för proffs som surfar 4+m vågor och tror de gjort ett kap.

    Lycka till!

  • yann

    Medlem
    28 januari, 2009 vid 10:45

    Hehe, känner igen mig där med gunen som första bräda men det funkade faktiskt ganska bra för just mig men då hade vi ju iofs bra size i Indo också.

    Är nog bara en tidsfråga innanbrädorna blir dyrare här i Sverige med tanke på den svaga svenska valutan mot både euron och dollarn. Köp en i Sverige tycker jag. Kolla in http://www.backdoor.se

  • nisse_surf

    Medlem
    29 januari, 2009 vid 19:49

    haha ah, jag är ute efter en shortboard. Ja det spom är men vi ska åka bussresa i lite andra kländer me som tillex tyskland o frankrike. Så det blir kanske lite lättare då? Haha känner ni igen mej? Usch jag har kollat andra som jag har svarat på andra inlägg asso. Asso gud vad störig jag var haha men aja, ja men tror ni att det är stora vågor i spanien? heh vi bor ju bara 25 meter från havet när vi e där det blir ju havet mycket få se.. hmm… men om man säger att det kostar några tusen i sverige men en bräda. Kostar det typ bara några hundra i spanien? ah ska kolla lite här haha tack för allting om det inte kommer fler svar hahaha;)

  • yann

    Medlem
    2 februari, 2009 vid 14:44

    Var i Spanien ska du?

  • bicless

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 00:41

    Numera har även vi vågsurfinggrejer. Utlämning i Stockholm och Norrköping.

  • nisse_surf

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 17:53

    jag ska till norra spanien kommer intre ihåg var men rätt nära barzelona

  • jorge

    Medlem
    2 augusti, 2009 vid 11:13

    Hej,Hyrköpte en 6.2 radical i Brazil för två år sedan med leash för ca 4000 kr. sen kostade det en tusing att få med den hem. Dyr lektion blev det för mig men men nu e den med mig här hemma.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Surfbrädor/pris/spanien

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.