Senaste nytt Forums Vågsurfing Surffilm i final i amatörfilmtävlingen Guldpjäxan

  • Surffilm i final i amatörfilmtävlingen Guldpjäxan

    Publicerad av bammerwee på 7 april, 2011 vid 16:40

    Guldpjäxan arrangeras av TV Åre och har nu valt ut 10 bidrag som gått vidare till final.

    Självklart har filmbidraget som Surfzoneprofilen abowe_the_ law tävlat med gått vidare. :cool2:

    Grattis Nicco!

    http://www.tvare.se/gp.html

    /Bea

    bammerwee svarade 13 år sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • above_the_law

    Medlem
    8 april, 2011 vid 21:59
    Bammerwee;651731 wrote:
    Guldpjäxan arrangeras av TV Åre och har nu valt ut 10 bidrag som gått vidare till final.

    Självklart har filmbidraget som Surfzoneprofilen abowe_the_ law tävlat med gått vidare. :cool2:

    Grattis Nicco!

    http://www.tvare.se/gp.html

    /Bea

    Ha ha, tack Bea:-)!
    Trodde nog att dom skulle gå på mitt andra bidrag från Hardangerhvidda (epic conditions), men antar att dom behövde lite omväxling och kanske hade Petter (som ju gillar surf) ett finger med i spelet.
    Kul är det i a f…
    Tänk om jag haft lite av materialet från gårdagen och dagens session i Le Vallé att tillgå… Då ni:-)!!!

    Pura Vida
    N

  • bammerwee

    Medlem
    9 april, 2011 vid 11:38
    above_the_law;651874 wrote:
    Ha ha, tack Bea:-)!
    Trodde nog att dom skulle gå på mitt andra bidrag från Hardangerhvidda (epic conditions), men antar att dom behövde lite omväxling och kanske hade Petter (som ju gillar surf) ett finger med i spelet.
    Kul är det i a f…
    Tänk om jag haft lite av materialet från gårdagen och dagens session i Le Vallé att tillgå… Då ni:-)!!!

    Pura Vida
    N

    Det var ju planen att Petter som gillar surf skulle vara med och påverka i spelet :smirk:, därför som jag tyckte att ditt filmbidrag med surf skulle passa bra och skulle skilja sig från mängden. Bara strategiskt tänkande alltså, det var ju fantastiskt att du uppfyllde min önskan att t.o.m placera dig i final. 🙂

    Tyckte om att du lyckades få till en story i filmen. Kanske det var den bidragande faktorn att juryn tyckte att den platsade att gå vidare.

    Med allt nytt filmmaterial kan du ju som förebild skapa en till ny amatörtävling. Den skulle kunna rikta sig till tvfotogarfer som intresseras av vattensporter och heta “Guldvåtisen”.

  • bammerwee

    Medlem
    28 april, 2011 vid 16:23

    Guldpjäxangalan som troligen Nicco medverkar på sänds live via internet. Tiderna som gäller är 20.00 torsdagen den 28maj på TvÅre http://www.tvare.se/index.html

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Surffilm i final i amatörfilmtävlingen Guldpjäxan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.