Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfgymnasium varberg

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 september, 2002 vid 09:19

    Hej grabben !!!!

    Min flickvän går på Surfgymnasiet i Varberg du kan ju snacka med henne. här är hennes mail adress tarnan_sara@hotmail.com
    Hon bör förhoppningvis veta lite. Jag inte en aning om vad hon håller på med därnere och det kanske är lika bra det.
    Ha det bra

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 september, 2002 vid 10:56

    Om man ändå upptäckt surfingen när man var yngre så kunde man kanske själv gått där……….

  • surfare_flicka

    Medlem
    11 september, 2002 vid 17:16

    Jasså, han lämnar ut min mail bara så där… Nåja, jag överlever väl 🙂 Alltså, man behöver betyg för att klara det programmet man vill gå. Och när det gäller surfingen, så måste man kunna grunderna, typ: gippar, slag, vattenstart och sånt. Sen behöver man bara få kommunen att betala, eftersom det inte är riksintag än.. men dom jobbar på att fixa det så småningom..
    Mvh:Sara

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 september, 2002 vid 15:03

    Vad har dom för olika linjer är det de vanliga, sam na. vad krävs för betyg??

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 september, 2002 vid 20:02

    Problemet kan vara var man bor nånstans. När det inte är riksintag så säger dom flesta kommuner nej, dom är inte tvungna att betala den interkommunal ersättningen ( som oftas kostar kommunen i stil med 60 tusen per år för NV och litet billigare för SP osv.) Det finns kommuner särskilt i Sthm som sägaer ja rakt av till såna här saker. Landsortskommunerna säger nästan alltid nej.
    När ett sånt här gymnasium utnämns till Riksidrottsgymnasium av Riksidrottsförbundet så blir det automatiskt riksintag (många riks på raken!) och då måste kommunerna slanta av.

  • anders_hoffman

    Medlem
    12 september, 2002 vid 20:53

    Varför måste kommunen betala kan inte jag el. mina föräldrar betala??? bor i sthlm så ja måste fixa en liten surflya i sånna fall…

  • surfare_flicka

    Medlem
    17 september, 2002 vid 16:56

    jepp,det finns alla dom vanliga linjerna… betygen ska klara det programmet man vill gå… och jag har ingen aning om vad som krävs, eftersom jag är antagen med finska betyg, så jag vet inte alls hur det svenska systemet är egentligen.. undrar du nåt mer, så kan du ju maila.. kommer inte åt en dator så ofta att jag har tid att kolla konfen varje gång.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfgymnasium varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.