Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing surfineurope?

  • andi_j

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 09:49

    Om inte jag har helt fel för mig så är det så att Jonas har blivit tvungen att fokusera mer på sitt doktorerande och brädbyggande, och därför har han lagt tidningen på is.

  • surfineurope

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 13:21

    Ja, det har dykt upp lite nya projekt som gjort att tidningen har fått läggas på is. Mitt gamla intresse för att bygga brädor har som sagt vaknat till liv igen. Jag har fått tag på en bra lokal här nere där jag kan bygga brädor och Portugal ger dessutom utmärkta förhållanden för att prova ut brädorna. Under vintern har jag handbyggt ett antal brädor, men håller nu på att skaffa en datorfräs för att kunna garantera en perfekt precision. Som vanligt nöjer vi oss inte med några standardlösningar utan har själva designat både fräs och CAD-programvara. CAD-programmet kan ni redan nu testa på vår hemsida, och innan sommaren kommer ni dessutom att kunna beställa era egendesignade brädor. Tidningen är dock inte helt nedlagt, utan jag hoppas kunna komma ut med åtminstone ett nytt nummer i år.

    Ha det gott!
    /Jonas

  • patrikol

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 21:58

    Härligt Jonas lycka till med brädorna.

    Vi saknar tidningen helt klart.

  • svinet

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 23:16

    @surfineurope 369149 wrote:

    Ja, det har dykt upp lite nya projekt som gjort att tidningen har fått läggas på is. Mitt gamla intresse för att bygga brädor har som sagt vaknat till liv igen. Jag har fått tag på en bra lokal här nere där jag kan bygga brädor och Portugal ger dessutom utmärkta förhållanden för att prova ut brädorna. Under vintern har jag handbyggt ett antal brädor, men håller nu på att skaffa en datorfräs för att kunna garantera en perfekt precision. Som vanligt nöjer vi oss inte med några standardlösningar utan har själva designat både fräs och CAD-programvara. CAD-programmet kan ni redan nu testa på vår hemsida, och innan sommaren kommer ni dessutom att kunna beställa era egendesignade brädor. Tidningen är dock inte helt nedlagt, utan jag hoppas kunna komma ut med åtminstone ett nytt nummer i år.

    Ha det gott!
    /Jonas

    Kul att det går bra Jonas! Hör av dig om du kommer till svea på besök! Saknar Portugallien som fan! Haft ngn session på den senaste tiden? Snackade med Christoffer om att ni hade go vågsurf på linjen när han var nere!
    Ha det gott och hälsa tjejen och gänget där nere!
    /Martin

  • nic

    Medlem
    12 mars, 2007 vid 08:39

    Hej
    Sitter och å lurar lite på att åka till portugal senare. Kanske ses.
    Kul att höra att du bygger brädor.

    Hälsningar,
    nic

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing surfineurope?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.