Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SurfZones krisgrupp uppmanar

  • SurfZones krisgrupp uppmanar

    Publicerad av oaxen på 24 augusti, 2006 vid 14:43

    Med tanke på den närmaste tidens totala brist på vind uppmanas alla att bilda lokal stödgrupper. Det torde vara bättre att lida av abstinensen i grupp än att härda ut i ensamhet.

    Krisgruppen ordinerar i första hand gruppterapi med beroenderelaterade bilder, helst rörliga samt frikostigt intag av lämpliga drycker. Vi kan bara hoppas att “Addicted to ride” anländer inom kort. Passande namn förresten!

    / Patrik “beroende”

    herodude svarade 17 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • koa

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 15:16
    Oåxen wrote:
    Med tanke på den närmaste tidens totala brist på vind uppmanas alla att bilda lokal stödgrupper. Det torde vara bättre att lida av abstinensen i grupp än att härda ut i ensamhet.

    Krisgruppen ordinerar i första hand gruppterapi med beroenderelaterade bilder, helst rörliga samt frikostigt intag av lämpliga drycker. Vi kan bara hoppas att “Addicted to ride” anländer inom kort. Passande namn förresten!

    / Patrik “beroende”

    Bidrag 1; trailer som finns i iPod till HD – upplösning
    http://www.fanatic.com/public/content/e554/e1302/e1342/e1343/index_eng.html

  • jeppo_f

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 15:35

    Jaha? Och på vilket sätt skulle det kännas bättre efter att ha kollat på trailern?? Från att ha varit en molande olustkänsla blommade surfabstinensen plötsligt ut till någon sorts hyperventilerande panikångest. Tack för den!

    Sjukt cool trailer! Creds för att den finns i HD-upplösning.

    /jeppo

  • oaxen

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 17:10

    Fram med fullängdar’n och en back kalla – NU!

  • manno

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 17:16

    Men shit upp och hoppa! Man måste va lite på hugget (och ledig), fångade en liten brisstänkare igår och hade full power i 6.3an =)
    Kollade just windguru och det ser ut som det drar igång nästa vecka!! Behöver kanske inte spräcka sviten med segling minst en gång i veckan =)

  • jeppo_f

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 17:38

    Shit! Tisdag och torsdag ser ju riktigt najs ut för Varberg!
    Blir till att jobba undan en del i helgen för att förbereda för några eftermiddagar på vattnet nästa vecka…
    Hoppas hoppas!!

    /jeppo, lite gladare

  • sponte

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 18:19

    För sent med stödgrupper. Är redan totalt desperat, växlar kontinuerligt mellan windguru,dmi, reab, smhi och foreca
    Trodde jag hadeblivit allvarligt sjuk när jag kom hem från jobbet och kolladewindguru i vanlig ordning. Chansen att få plana med 7,5 ökar när prognosen ligger på 14 i torkelstorp.

    Förhoppningsvis är detta inte ännu en i raden av glädjeprognoser för att undvika desperatförsäljning och prisdumpning på kompletta vindsurfingpaket.
    Tur man har sparat semester…

    /Sponte

  • mag

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 20:42

    Det är lugnt!
    Håll ut en vecka för sedan kommer det. Jag ska nämligen flytta pick och pack då, med åtföljning av målande och snickrande, plus ett antal resor i jobbet. Så räkna med en blåsig september!!! Promise!

    Där fick jag för att jag skaffade ny bräda…snyft. 🙁

    Jag har försökt avgifta mig med lite mountainbike vilket dämpat smärtorna något, dock med ökade smärtor på andra ställen på kroppen. 😀
    /Magnus

  • herodude

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 20:47

    fan asso får starta en krisgrupp för oss som måste jobba på tisdag:/ helt sjukt inte fått vädra 4.7 en enda gång i år!! blir helt gaalen snart:/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SurfZones krisgrupp uppmanar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.