Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sveriges bästa vindsurfing sjö…

  • tdk

    Medlem
    17 juli, 2004 vid 18:57

    Det är väl aldrig någon som seglar där längre eller?? Var mycket där i mina nybörjardagar.. Men har inte sett nån på länge..

  • gollum

    Medlem
    18 juli, 2004 vid 06:37

    Jodå än finns det några livsnjutare som tar sig dit när mr.Kuling kommer på besök! Detta kort är taget ibörjan av denna sommar (eller vad man nu ska kalla denna årstid). Och bara för några veckor sedan så var det 5.0 som gällde där! Visst är havet bättre men ibland är det gött att köra i sötvatten också, framför allt är det godare att dricka de gånger man får kastfall med öppen mun:)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 juli, 2004 vid 08:43

    östersjön, inte som havet, men ibland helt okey!

  • poppo

    Medlem
    18 juli, 2004 vid 10:24

    Re: Sveriges bästa vindsurfing sjö…

    …vet vi att vi har just utanför Uppsala – Ekoln! Funkar på nästan alla riktningar, freestylers/freeriders paradise, Sveriges River Gorge! smile.gif

    [img]http://hem.bredband.net/b126171/poppo/pics/ua03/DSC05197.JPG[/img]

    poppo.webb.se

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 juli, 2004 vid 13:56

    Klart att man är föredetta Aspen-local!
    Kul med andra Lerumsförmågor!!
    /David

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 juli, 2004 vid 14:03

    17:e september 1997. Den sjukaste dagen i Aspens historia. Natten därpå sjönk Estonia. Oerhört tragiskt.
    Det blåste överriggad 4,0, vattnet kokade och hoppen var höga som hopptornet. Helt galet grym dag och kväll!

    /David

  • gonadman

    Medlem
    19 juli, 2004 vid 08:24

    Är det inte risk för näckrosmalaria om man seglar i en insjö?

    /Sillstrypar hälsningar från Göteborg

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 juli, 2004 vid 11:23

    Nope, näckrosmalarian har inte förekommit, däremot spontanillamående efter kallsupar har inrapporterats.
    /David

  • silversurfarn

    Medlem
    19 juli, 2004 vid 13:20

    Ett påpekande: Estonia gick inte under den 18:e september 1997 utan drygt tre år tidigare, 28:e september 1994.
    Du får ta och revidera surfdagboken 😉

  • gollum

    Medlem
    19 juli, 2004 vid 17:01

    Alla som surfat Aspen vet att på riktigt bra dagar så får man en sån upplevelse att det blir svårt att hålla reda på timmarna…dagarna…månaderna…åren, vilket jag tror förklarar felet i tidräkningen för Estonia.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 juli, 2004 vid 23:07

    Mmm, min polare påpekade precis misstaget, vilket jag beklagar…27:e sept, 97 ska det vara. Jävla galen kväll…

  • gollum

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 11:26

    Kan denna, vad det nu är?, vara en anledning till att så få surfare syns till på Aspen nu för tiden!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 13:21

    Sicken skönhet!
    Tänk den som ändå kunde surfa som en riktig Pork…
    Förstår att du e avundsjuk Gollum!

  • gollum

    Medlem
    27 juli, 2004 vid 07:26

    E det du Porkface?! Om jag inte vetat att det är Aspen du surf.. tar dig fram på. Så skulle jag lätt trott att du just gjort en av dina vanliga faceplant i en brännmanet, för det var f-n vad du ser ut… Men så är du en Porkface också.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sveriges bästa vindsurfing sjö…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.