Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Sydafrika Januari början februari.

  • Sydafrika Januari början februari.

    Publicerad av perrapops på 21 november, 2011 vid 14:42

    Hej!
    Har precis bokat min första resa till kapstaden! känns galet kul!

    Antar att det är lite sent, men tänkte ändå höra om det är någon annan som är sugen på dela ett boende eller har en plats till övers.?

    Jag är 27 år ,Älskar att vindsurfa äger en egen krog så mat är jag en jäkel på!

    En annan fråga, Jag har bokat min resa med turkish, hur gör man för att anmäla vindsurfingutrustningen? Har försökt ringa ett flertal ggr men kommer inte fram till någon att tala med.

    Tack på förhand!

    mvh pER

    bonasurf svarade 12 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • bonasurf

    Medlem
    23 november, 2011 vid 10:55

    Hej Per!

    Vi kommer åka ner i december till mars.
    Har ett hus på stranden i Table view men just nu ser det ut som det är fullt fram tom Januari. Det finns säkert fler svenskar där nere och där finns också en del surfhostel som ska vara super och billiga.

    Vi har också bokat med turkish och vi reser ner med både småbarn och vindsurfng och kiteurtrustning. Jag ringde till dem och de verkade hur justa som helst.

    Det är 30 kg per person som gäller. Jag frågade om vindsurfingutrustning om det var ett problem eller det var några speciella regler och de bara sa: Nej för guds skull det är inga problem. Håller tummarna för att Incheckningsdamerna på kastrup säger detsamma :-).

    Men jag har talat med andra vindsurfare som rest med turkish och de har inte haft några problem och har de haft för mycket vikt har det varit ganska blygsamma avgifter. Men som sagt det finns ju aldrig några garantier.

    Vi kommer som sagt vara nere hela tiden så hör av dig om du behöver några tips eller bara vill ta en repa.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Sydafrika Januari början februari.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.