Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tack för ett bra program!!

  • Tack för ett bra program!!

    Publicerad av voodoo på 8 juli, 2002 vid 21:19

    TACK !
    Matte Bodlund, Ola och Rappe för ett mkt bra program, även till deltagarna och arrangörerna!
    Får inte detta upp ögonen på svenska folket för denna sport, så får nog inget det!

    anonym-anvandare svarade 21 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 05:55

    Det är nog så att det kändes otroligt rätt att titta detta program, håller med om tacktalet till ansvariga. TACK SVT!
    /Seasurf

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 05:59

    Tackar för ett mycket bra program!! Har spelat in det o ska kolla på det igen när man kommer hem från jobbet!! =)

  • pete

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 06:01

    Instämmer!

  • calle

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 06:04

    Jag ansluter mig till kören av tack!!
    / Calle

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 06:10

    Tack!
    Det är bara att hålla med. Kul att man satsar…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 06:12

    tack ett skit bra program!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • larry

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 06:15

    KUL

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 06:26

    ..men sämre vågor vid så mycket vind får nan nog leta efter.
    Windsurfing hör hemma på Västkusten och Brädsegling på Baksidan eller i någon insjö…

  • watertouch

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 07:22

    Visst var det bra, men var blev damklassen av?

  • raz

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 07:35

    Bra program, men jag får hålla med Watertouch. Det fanns ju faktiskt damklass i både Formula och Freestyle. Inte ett enda ord om detta!

    /R

  • boman

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 08:11

    Ja håller med, vad var damerna
    Tyvärr så var dom för få deltagre i sin klass för att få räknas som ett NM, kanske det hade med det att göra vad vet jag.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 10:22

    Håller med !!
    Ett bra program, sen tyckte jag de var lite kul att få ett ansikte till alla namn på Konfen.
    Man har ju läst en massa inlägg från olika personer, men nu fick man äntligen se hur dom ser ut.
    De tyckte jag va lite kul.
    /T

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 10:42

    Det var bra. Har tyckt formula verkar fjantigt men nu inser man ju att det måste vara jäkligt kul att tävla mot andra. Fort gick det ju också.
    Blev en del snack på jobbet idag. Flera hade sett programmet och ville testa vindsurfing…

  • surfare_flicka

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 10:58

    det undrar jag oxå? hur fan ska man få fler tjejer att surfa när det inte visas nånting om tjejer som surfar? Eller är det just det som är meningen… att tjejerna ska lockas av att det bara är killar surfar..?? Är det så här det är så blir det ju så att bara puckon som jag som skiter i om det är en mansdominerad sport och surfar järnet, kanske just därför… för att bevisa att tjejer kan!!! Annars måste jag säga att det var ett riktigt bra program!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juli, 2002 vid 11:17

    Jämställdhetsdebatten smyger sig in lite här och där…Vet inte hur många tjejer som tävlade på NM och det hade varit kul att se, men nu var programmet bara en halvtimme så man kan kanske inte få allt. Just det skitidet och ut och bränn. Jag blir helt varm i kroppen varje gång jag ser en tjej som rippar ute i apelviken. Surftjejer regerar.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tack för ett bra program!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.