Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tälta vid apelviken

  • Tälta vid apelviken

    Publicerad av backelito på 6 augusti, 2011 vid 16:01

    Hej

    Det ser ut att det blir vind några dagar och funderar på att dra ner från Örebro.
    Funkar det att tälta vid viken eller kommer det arga människor och kör bort en?

    tror det blir sön – tisdag.

    mvh

    /Daniel

    petalz svarade 12 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jat

    Medlem
    6 augusti, 2011 vid 17:04
    backelito;664514 wrote:
    Hej

    Det ser ut att det blir vind några dagar och funderar på att dra ner från Örebro.
    Funkar det att tälta vid viken eller kommer det arga människor och kör bort en?

    tror det blir sön – tisdag.

    mvh

    /Daniel

    Kan ej svara på om arga människor kommer och jag bort dig. Men det har stått ett silvrigt tält i Apelviken i några dagar nu. Det verkar inte vara allt för många som slagit och bankat på det. Och du! Prognosen ser bra ut även på onsdag.

  • backelito

    Medlem
    6 augusti, 2011 vid 17:13

    jag har sett att även onsdag ser bra ut… tyvärr måste jag jobba på onsdag. 🙁

  • rrd_z

    Medlem
    6 augusti, 2011 vid 19:47

    jag har sett att folk har tältat på den stora gräsparkeringen längst ner mot stugorna.
    Så jag tror inte de är några problem. Annars är de ju bara att flytta tältet finns ju bra platser riktigt nära viken annars också eller längre bort mot den södra delen efter surfcentret.

  • petalz

    Medlem
    6 augusti, 2011 vid 20:39

    Tänkte oxo premiärköra i Varberg imorrn!

    Eftersom jag vanligtvis bara kollar ostkustprognoser undrar jag om nån med erfarenhet kan säga hur stor risken är att man behöver större än 6.0 på en sån här prognos? Velar me packningen!

    Eller ni kanske aldrig surfar större än 5.3 på västkusten =)

    / Peter

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tälta vid apelviken

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.