• appel

    Medlem
    6 februari, 2009 vid 15:20

    @Mattias J 529011 wrote:

    Kanske har med skärminställningar att göra, jag har mina till höger…Jester kan förmodligen förklara. Han är ju hacker och får dessutom betalt för det 😉
    Visst är det kul :laugh: 🙂 :cool2: …

    Instämmer i din beskrivning av Jester. Däremot är ju efterfrågan på hans stora kunnande på gränsen till orimligt hög här bland oss som inte är vassast i klassen på det här med “data”. Han får ju som alla vet inte en spänn för sin extremt värdefulla insats här på forumet och i hans roll som RTK…

    Hoppas man får möta honom i någon tävling någon gång och då inte bara ställa en massa dumma frågor om tekniken. Utan köra t.ex. the Brace med styv kuling i vår bland minst 50 andra speedflin…
    Jag skulle skota ut och av artighet/tacksamhet låta honom slå mig med någon knop bara för att “ge tillbaks” lite….:wink:

  • jester

    Medlem
    6 februari, 2009 vid 15:30

    Ojojoj.. Värmer att höra!

    För att skapa smaylies på ett enkelt sätt, så gå in på Kontrollpanelen/Redigera alterntiv och välj “utökad redigering” under avsnittet som heter “Redigeringsgränssnitt”.

    Eller klicka på följande länk: http://www.surfzone.se/forum/profile.php?do=editoptions

  • appel

    Medlem
    6 februari, 2009 vid 15:43
    Jester;529021 wrote:
    Ojojoj.. Värmer att höra!

    För att skapa smaylies på ett enkelt sätt, så gå in på Kontrollpanelen/Redigera alterntiv och välj “utökad redigering” under avsnittet som heter “Redigeringsgränssnitt”.

    Eller klicka på följande länk: http://www.surfzone.se/forum/profile.php?do=editoptions

    :laugh: Haha:blush: tog det 49 sekunder:ooo: innan kungen:santa: helt gratis kommer med värsta lösningen som vanligt:eek: ….
    Trodde du skulle komma med en O.T. utvisning och ta mig i örat:grin:

    Tack o trevlig helg

  • surfan

    Medlem
    6 februari, 2009 vid 15:57
    appel;529018 wrote:
    Jag skulle skota ut och av artighet/tacksamhet låta honom slå mig med någon knop bara för att “ge tillbaks” lite….:wink:

    Du jag tror du får skota sååå mycket du kan för jester seglar du inte i från hur som helst :cool2:

  • appel

    Medlem
    6 februari, 2009 vid 16:24
    surfan;529026 wrote:
    Du jag tror du får skota sååå mycket du kan för jester seglar du inte i från hur som helst :cool2:

    Jaja, risken var ju överhängande att mothugget skulle komma för den tanklösa formuleringen! Blir alltså till att betala kontant för tipsen i fortsättningen:crazy: Det tråkiga för er andra är att jag kommer skota in på Öland, å då får ni passa er:laugh:
    Håller du med om Benkes analys av trimmet på bilden, kunde va kul o höra om ni har samma syn på nedhalsmängd…

  • kapten-k

    Medlem
    6 februari, 2009 vid 17:50

    @benke. 529007 wrote:

    Jorå, ser ut som att du ligger på rekomenderat min.
    Brukar dra ca 2 cm över max, dvs 3 cm till. (men dom flesta biffarna brukar ju dra mindre)
    Brukar ju se ut som att man har väldigt löst på land, men det blir mindre löst än man tror ute på vattnet, och det ser ju speed-örnen

    Grymt OT detta, men drar jag mer så tycker jag att jag “dödar” seglet.
    Smaken är nog olika, kan bero på olika brädor osv, jag är 190 och 88kg.

  • jester

    Medlem
    6 februari, 2009 vid 22:01

    Haha.. OT är ju snarare en regel än ett undantag på det här forumet..

    Jag är duktig på att skota hem, men har problem med att orka skota hem 5 ggr… 😀

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.