Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tips om bra våg ställen i Stockholm?

  • joeithafish

    Medlem
    13 september, 2002 vid 16:09

    Väddö/Singö kan väl vara bra. Svartklubben är ju rätt cleant men jag har inte surfat där, bara rekat alltså.
    Hade man kommit på lite tidigare att det skulle blåsa purjo hela helgen så hade jag försökt att få tag i små segel innan helgen, nu ser det ut att bli först på söndag.
    Om jag nu hade haft seglena redan idag hade jag nog dragit till åland på direkten! lär vara rätt bra där.

    Nu ser det ut att bli baggen istället.
    Blåser det bra ska jag helt klart testa 6,9 på 88 liters brädan. Technon får ju gärna stanna hemma. den blir lite mystisk när det blåser över 12.crazy.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 september, 2002 vid 17:41

    baggen!!? berätta mera, funkar den på nord?.. blire stora vågor.. (nått jag inte gärna vill ha, speciellt inte då jag säkert kommer va överriggad) vart går man i?

  • joeithafish

    Medlem
    13 september, 2002 vid 18:13

    Blir väl en del chop. Jag tycker den funkar bäst på nord+att jag bor nära.
    Jag brukar gå i vid seglarvägen i saltsjöbaden, man kan också gå i vid KSSS eller vid Boo.
    Hoppas man inte är för bakis imorgon bara!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 september, 2002 vid 07:59

    Kom igen ibgen som har något bra bra att erbjuda förutom baggen????

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 september, 2002 vid 07:59

    Kom igen ingen som har något bra bra att erbjuda förutom baggen????

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 september, 2002 vid 07:59

    Kom igen ingen som har något bra bra att erbjuda förutom baggen????

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tips om bra våg ställen i Stockholm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.