Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö Tisdag 6/9

  • stene

    Medlem
    6 september, 2011 vid 08:07

    Nej, men det var riktigt bra igår!
    Fullt drag med 5.3. Side-side-on och 1.5m vågor!
    Vi var bara 5 pers ute mellan kl 15-18.
    Vilken dag 🙂

  • krippe

    Medlem
    6 september, 2011 vid 12:32

    Jag åker ner i em med surfbräda och vågseglingsgrejer. Får ser vad det blir. Ser ut att vara OK vind men mycket onshore…

  • maca

    Medlem
    6 september, 2011 vid 12:54

    Ajdå, så det var så bra i måndags. Lurade länge på att åka, men vivagubben lyckades inte övertala min förkylning (dagisbakterier :() om att det var tillräckligt bra. Han tjatade hela tiden om Landsort mean wind 9.3 och gust 9.3. När drog 5.3 igång?

  • stene

    Medlem
    6 september, 2011 vid 13:58

    Jag plaskade i kl.15:30 och hade halvplaning i en halvtimme, men sen ökade det och blev episkt.
    Glömde att säga att det var vackert väder dessutom 🙂

  • sigge

    Medlem
    6 september, 2011 vid 17:39
    Stene;668758 wrote:
    Jag plaskade i kl.15:30 och hade halvplaning i en halvtimme, men sen ökade det och blev episkt.
    Glömde att säga att det var vackert väder dessutom 🙂

    Skönt att höra att det var fler som gillade seglingen igår 🙂 Statistiken på bra vågdagar, eller mer precist seglingsdagar denna säsong ökade personligen med 100%. Känslomässigt så ökade de med 500%. Ons fm ser ut att bjuda på lite mer onshoresegling. Även det slår Gröna Lund. Åker ner till fm och hoppas att vågorna har byggt upp och sorterat sig under natten.
    /Patrik

  • stoorfaen

    Medlem
    6 september, 2011 vid 20:04

    Körde ikväll men ingen sida-sida-på…snarare på-på-på. Men men fan vad vackert det var! Ökningen kom som utlovat runt 18isch och mina 85 kg trivdes med 5.3. Rätt ok vågor me Btw.

  • swe-496

    Medlem
    6 september, 2011 vid 20:40

    Det blev Fituna för min del idag… Började med bra tryck i 8,4 och 123 liters, bytte sen till 7,0 och 95 liters. Riktigt bra tryck i bitarna.. Folk var fortfarande ute när jag drog vid 19:30..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö Tisdag 6/9

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.